En ainakana ole huomannut että täällä olisi tarkat ohjeet DVD --> DivX teksteineen. eli pitäs DivX muotoon saada kiinteät tekstit.. miten se onnistuu helpoiten.. ja tarkuudeksi pitäisi saada 1,5 tunti = vähintään 2CD:tä. Vai olenko vaan vahingossa hypännyt tälläisen ohjeen yli tms? neuvvokaa aloittavaa rippajaa..
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/kopioi_dvd_divxksi.cfm , mutta miksi tekstit kiinteästi? Jos ne mukaan haluat, asenna VobSub ja lisää VirtualDubin filters-listaan VobSub. 1,5 tuntia = 90 minuuttia. Ethän nyt tarkoita, että 1.5 tuntia olisi 110 minuuttia? Hyvin soljuu yhdellekin CD:lle, varsinkin jos on tarkkana äänien kanssa.
Joo Enköhän noilla ohjeilla jo pääse aika pitkälle. tarkoitus olisi tosiaan sellanen "normaali" pituinen elokuva saada 2CD malliin että se on hyvä laatunen. ja kenties vielä 5.1 äänet olis aika kivat, mutta se taitaa jo olla hankalaa? Kiitos noista ohjeista..
Jos haluat päästä helpolla, etkä tehdä hommia itse, kannattaa tutustua softiin kuten Gordian Knot ja DVX. Nuo ohjelmat tekevät kaiken mitä tuossa AD:n ohjeissakin tehdään automaagisesti. Mutta haittapuolena tietysti on, että ei itse opi tai ei tajua mitä nyt tapahtuu. Moni täällä on kyllä aloittanut noilla AD:n guideilla ja lähtenyt niistä sitten kyselemään / niiden tuottamaa laatua parantelemaan.
Jos olet aloittelija ja haluat päästä helpolla, hanki EasyDivX ja selviät koko urakasta muutamalla napinpainalluksella. Ohjelma hoitaa autom. splittaukset, AC3 äänet yms. eli itse ei tarvi muuta tehdä ku kertoa ohjelmalle mitä haluaa. Kuvanlaatu hyvää ainakin DivX 5.0.2Pro:lla. DivX5.0.3:a ei vielä tueta. ...niin ja jos EDX:n tekstitys ei toimi, käytä SubRip:iä