Olenko todella näin poropeukalo

Discussion in 'Palautetta ylläpidolle' started by Rex100, Jan 17, 2005.

1. Rex100

Rex100 Member

Trophy Points:
    16
    Kotoa ei onnistu kirjautuminen foorumiin. Aina valittaa Cookies:sta. Olen ottanut palomuurin (ZoneAlarm) kokonaan pois päältä, ruksinut kaikki keksi sallinnat päälle IE:stä, laitoin jopa kaikki security ja privacy mittarit nolliin, ja ei kun keksi valitus jatkuu. Työkoneella tämä kyllä pelaa. Kotona Elisa laajakaista.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Muita selaimia kokeillut kuin IE?

3. lommi

lommi Regular member

Trophy Points:
    26
    tyhjennä myös keksimuisti.

4. Rex100

Rex100 Member

Trophy Points:
    16
    Muilla selaimilla en ole kokeillut, kuin IE:llä (olisiko versio 6.0, Windows on 2000 pro). Pitäisi kai se nyt silläkin pelata ?
    Keksimuistin olen myös tyhjentänyt...no help.

5. dRD

dRD I hate titles Staff Member

Trophy Points:
    143
    a) Ainakin Zonen lisäksi jotkut Nortonin versiot "huolehtivat yksityisyydensuojastasi" ja kiskovat keksit pois käytöstä. Sen sijaan että räppäät firewallit ja muut pois päältä, tutki niiden asetuksia/helppejä ja katso löytyykö sieltä mitään kekseihin liittyvää. Firewallit, uudet virustutkat ja käsittääkseni jotkut spywaren poistosoftat tuhoavat keksejä automaattisesti.

b) Eikös Elisalla ole joku leppoisa firewall heidänkin päässään, joka saattaa tehdä samaa

...en ole itse oikein vieläkään keksinyt, miten tai millä tavalla keksit uhkaavat yksityisyydensuojaa, mutta kaipa olen sitten vain vähän kapeakatseinen tai unohtanut foliohattuni johonkin :)

Share This Page