Oletusmedia soittimena Media Player 11

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by PETE11, Jan 6, 2009.

1. PETE11

PETE11 Regular member

Trophy Points:
    28
    Moikka...

Koska olen viime aikoina saanut tosi hyviä vinkkejä täältä,ajattelin aukaista keskustelun joka koskee ns. oletusmedia soitinta.Toivon mukaan olen sijoittanut kysymyksen oikeaan paikkaan.

Pääsääntöisesti käytän ns. kahta soitinta:VLC ja Foobar.Musiikki ja Videot.Kumpikin näistä kahdesta toimii lähinnä omien ulkoisella kovalevyllä olevien tiedostojen katsomiseen ja kuunteluun.

Tämä oletussoitin toimii lähinnä verkkosivuilla esim uutiset jne.katsomiseen.Sekä tietysti omien ostamani cd/DWD videot ja musiikkin kuunteluun ja katsomiseen.

Käytössäni on ollut Windows Media Player 11 ja välissä 10.Näissä kyllä on ollut pitkin matkaa aina jonkuverran ongelmia,muttei tällaisia kuin nyt.Kun syötän DWD:n sisään ja yritän katsoa sitä kyseisellä ohjelmalla,tulee viesti:
    Windows Media Player ei voi toistaa DVD-videota. Windowsin näyttöasetuksia on ehkä muutettava. Avaa Ohjauspaneelista näyttöasetukset ja pienennä näytön tarkkuutta ja värilaatuasetuksia.

Latasin ainoastaan kokeilun vuoksi RealPlayerin,josta en kylläkään pidä.Niin en saanut silläkään toimimaan tätä.Nämä kumpikin toistavat kaikki musiikki ja elokuvat,jotka haen tuolta ulkoiselta levyltä,muttei niitä jotka syötän tuonne CD/DWD asemaan.RealPlayeri vaati ladattavaksi jotain liitännäistä ja koska en suuremmalti pidä siitä niin poistin sen.Olen yrittänyt säätää näitä näyttöasetuksia,mutta samassa pisteessä ollaan oltu jo useamman
    päivän.Onko olemassa muita varteenotettavia ohjelmia kyseiseksi oletusmedia soittimeksi kuin nämä kaksi?

Vinkkejä tai ohjeita pyytäisin

Last edited: Jan 6, 2009
  2. Jake78

Jake78 Regular member

Trophy Points:
    26
    BSPlayer on yksi vaihtoehto, jota kannattaa kokeilla.

Share This Page