Noh helppoon ja helppoon jos kerran itse apua vingun... Jokatapauksessa, minulla on sellainen ongelma, että aina kun käynnistän koneen, tulee valintaikkuna jossa kysytään että haluanko asentaa windowsin vai käynnistää sen. Defaulttina on asentaminen ja aina pitää olla päivystämässä että kerkeää painaa sen windowsin käynnistysvalikosta että käyttis lähtis päälle. Eli tuo pitäs saada ohitettua ja samalla kun saisi tuon loggausruudunkin pois koska se on turha. Kiitos vaivaanähneille jo etukäteen! E: Niin ja käyttishän on XP. E2; Ja pitääpä vielä maukua että mitenkäs tuonne taskbariin saisi pistettyä esim pelien pikakuvakkeet joilla ne saisi käynnistettyä. Aikoinaan olen tämän saanut jotenkin toimimaan mutta nyt tuntuu olevan jotenkin vaikeaa.
http://support.microsoft.com/kb/289022/fi Seuraat ohjetta ja otat sen asennusrivin pois boot.ini tiedostosta. Tarvittaessa suomennan. Taskbaariin et saa pelien pikakuvakkeita. Quick Launchiin kylläkin. Klikkaa hiiren oikealla sitä alapalkkia valitse "Toolbars" -> Quick Launch Sitten vain siirrät pelin pikakuvakkeen Quick Launchiin (pikakäynnistys).
Kyllähän taskbariin saa kuvakkeita muutenkin kuin quick launchiin! Tekee vaikka uuden "työkalurivin" alapalkkiin: Esim: pistää pelien käynnistyspikakuvakkeet johonkin kansioon ja sitten alapalkin päällä hiiren oikeeta korvaa -> toolbars -> new toolbar -> browseaa kyseisen kansion ja painaa ok:ta. jos tällästa tarkotettiin?