Oma FTP ja laillisuus?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by weebee93, Mar 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. weebee93

    weebee93 Member

    Joined:
    Jul 8, 2007
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli siis juu, omistan kotisivutilaa melko reilusti Yhdysvalloista omille sivuilleni. Kaverit sitten heittivät ideaa josko tuohon ylimääräiselle tilalle (pari gigaa) voisi heittää FTP:n pystyyn.

    Tämä palvelin olisi tarkoitus jakaa kavereideni kesken + parille sadalle internetistä tutulle (osa ulkomaalaisia) henkilölle.

    Kysymys kuitenkin herää, jos tuonne kaikille on oikeudet uppia tavaraa, olenko MINÄ Suomen tai Yhdysvaltojen lakien mukaan vastuussa tästä sisällöstä? Olettaen siis että käyttöehdoissa kiellän laittoman tavaran uppimisen kirjautumisen yhteydessä, ja myös poistan sen jos sitä ilmenee?

    Kuitenkin, Rapidsharehan haastettiin oikeuteen vaikka siellä paljon laillistakin materiaalia liikkuu. Ja heillä ei ole myöskään mahdollista tutkia kaikkea sisältöä, kuten myöskään minulla. Ihmisethän voivat uppia filuja ihan millä tahansa nimellä, tai salasanalla suojattuna jolloin minulla ei ole edes mahdollisuutta saada selville tätä sisältöä.

    Kyse olisi siis että tänne he voisivat uppia tiedostoja joita he haluaisivat jakaa kavereidensa kanssa, kuvia, omia leffoja (kyseessä on peliskene) yms.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page