Olen kokeillut kummallakin new gamella sekä dedicated serverillä tehdä minulle sekä veljelleni ''kaksintastelu'' servua... mutta kun teen servun ja veljeni yrittää mennä sinne tulee viesti: ''This account has been used at another computer'' vaikka ei olekkaan... ja sitten se kysyy uudestaan salasanaa ja kun pistän sen se sanoo saman viestin taas... olen kokeillut tätä 10 kertaa peräkkäin mutta ei ole mennyt... MISSÄ vika!! Kertokaa!
Kyllä kummallakin koneella on oma steam account.. Ei olla kokeiltu offline tilassa.. Se vaan kun teen servun ja annan ip niin itse kyllä pääsen sinne vaikka teenkin sen dedicated serverillä muuta veljeni ei..
Question: I am receiving the error 'Steam Validation Rejected' when trying to join a Listen Server. Answer When creating a Listen Server with Lan mode off (sv_lan 0) players connecting to your server will receive the error 'Steam Validation Rejected'. We are aware of this issue, but do not have a timeframe for a fix. koitas jos tuon sv_lan 1 komennon jälkeen toimisi.
Olen kokeillut sitäkin.. Ei se auta mitenkään... se vaan pistää sen servun nettiin.. ja meil ei pysty lanittamaankaan... >_> Johtusko se siitä ku meil on viisi tietokonetta, joihin kahteen on pistetty auto login samalla usernamella sekä salasanalla. (Veljeni username ja salasana) ja vaikka toinen tietokone on kiinni se silti valittaa siitä samasta viestistä... itselläni tuli sama viesti kun pistin kahdelle tietokoneen käyttäjätilille auto loginin mun usernamella ja tuli sitte sama viesti....??