Oma tietokone...

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by mepa68, Mar 31, 2006.

1. mepa68

mepa68 Member

Trophy Points:
    16
    Missähän vika, kun oma tietokone ei avaudu? Tai siis avautuu, jos jaksaa odotella piiiiiitkääään...Käyttis on Xp ja kyllähän tää tökkii muutenkin nykyään ja itse mietin olisiko syynä se, kun tumpelona menin ja tein jotain sellasta, jota ei ehkä olisi pitänyt tehdä. Elikäs tossa viikkoja sitten ilmestyi jotain outoja kansioita, sellaisia vaaleampia kuin yleensä ja menin ja poistin ne, kunnes sit kuulin, että ne olivat piilotettuja tiedostoja, joita EI olisi saanut poistaa :/ Osaatteko neuvoa, ainakin oman tietokoneen suhteen?

2. Marku2

Marku2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Last edited: Mar 31, 2006
  3. mepa68

mepa68 Member

Trophy Points:
    16
    Olen tänään viimeksi ad-awarella ja spybotilla tarkastanut koneen ja poistanut kaiken mitä ne löysivät. Eacycleanerillä yritin poistaa turhia tiedostoja, mutta se jumitti siinä vaiheessa kun turhat olisi pitänyt poistaa. Niin, niistä kansioista, mä poistin niitä ihan mistä vaan, missä niitä oli eli windowsista myös :/ Joo, tiedän, että se on tyhmää, kun tekee jotain mistä ei mitään tiedä :0 Mä lataan vielä tuon ewidon koneelle ja tsekkaan sillä läpi ja taitaa täytyä se korjausasennus yrittää tehdä...Kiitos avusta :))

4. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
  5. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
  6. mepa68

mepa68 Member

Trophy Points:
    16
    Huomenta,

hyvät ohjeet teiltä sain ja alan korjausasennusta värkkäämään tänään. Toivotaan, että en saa tätä entistä enemmän sekaisin.Tosta ewidosta vielä, ajoin sen läpi ja se löysi jotain, mitä ad-aware ja spybot eivät eli sitäkin aion jatkossa käyttää.

Share This Page