Hei. Kysyisin tällaiseen ongelmaan ratkaisua. Olen tehnyt oman DVD:n johon olen laittanut aloitusvalikot ja niiden jälkeen videomateriaalia. Olen saanut levyn poltettua ja tietokoneella homma toimii kuin kaupasta ostettu elokuva konsanaan. Mutta kun laitan saman levyn PlayStation 2:een niin ruutuun ilmestyy vain aloitusvalikon kuva harmaana ja taustalla alkaa pyöriä ensimmäisen videoklipin ääniraita. Aloitusvalikosta en pääse mihinkään suuntaan. Tähän olen käyttänyt ohjelmaa nimeltä TMPGE DVD Author. Tämän jälkeen luulin että kyse on NTSC/PAL ongelmasta. Yritin muutta formaattia ohjelmalla nimeltä DVDSanta mutta tuloksetta. Voisiko joku teistä auttaa minua saamaan homma toimimaan jotta saisin levyni levitykseen? Kiitos jo etukäteen. EDIT: Samoja levyjä olen käyttänyt aikaisemminkin jotenka ne toimivat muuten täydellisesti PS2:ssa.
Aikanaan samanlaisia kokemuksia PS2:sen kanssa.Se kun osaa olla joskus todella nirso.Etenkin omatekemät menut tuntuvat välillä olevan vaikeita toistaa. Uskoisin,että toimii.
En ole kokeillut josko levy toimii tavallisessa soittimessa sillä sellaista en omista, pelkästään pleikkari. Tällä hetkellä kokeilen erästä toista ohjelmaa ja pidän sormet ristissä jotta homma toimisi.