Heippa, Jos jollain on näitä Oneplus kutsuja niin voisitteko jeesata minua antamalla yhden minulle? Meinaan hankkia yhden itselleni, koska hinta/laatusuhde on erittäin hyvä. Kiitos etukäteen.
Olisi Afterdawnin pojille ja tytöille taas Oneplus 2 kutsuja 9 kappaletta jos kiinnostaa niin yv:tä. Annan kutsut pois järjestyksessä nopeimille. 1/henkilö. EDIT: 1 kutsu Jäljellä.
G0lden_Kebab, pistäppä mulle yks invite, sähköposti: *Edit: ei yhteystietoja foorumille. Yhteyden otto yksityisviestillä. -IlmoPJ*
Ensiviikon maanantaina vapaa myynti! Kutsuja ei tuolloin enää tarvita! https://forums.oneplus.net/threads/get-ready-for-the-first-oneplus-2-open-sales.370751/
Pyydä jotakin luotettavaa henkilä ostamaan sen puolestasi niin että maksat rahat hänen tililleen etukäteen.
Juu tuotahan ne ehotti mulle onelussanki foorumeilla. Menee kuitenki nii säädöksi jos tilaus ei meekkää putkee tai vastaavaa nii helpompi ois ku sais ite tehtyy. Sama jos laite ei pellaakkaa nii sit saa säätää kans :s
Juu onhan se sikäli helpompaa jos itse ostaa. Tosin takuuhan siirtyy uudelle omistajalle automaattisesti kunhan kuitit on tallella.
Jeps. Mut jos joltaki irtoo ny invite nii mielellää ite sen tillaisin sieltä mistä sit sen saan, tuun varmasti jakamaan omat invitenk tulevaisuuessa ^^
Hajosi omasta OPOsta näyttö viime vkl ja nyt joutuu vanhalla desire z romulla kärvistelemään ja olisi kiva tilata tuo oneplus two, jos jollain on invitejä niin olisin ikionnellinen. YV:llä tavoittaa.
Joo huomasin kans, mut voin lyödä vetoa että tunnin ajan on täysin tuurista kiinni pääseekö tilaamaan.
Jeps täysin jumissa koko sivusto. Pääsin jo "Place order" kohtaan, mutta sivusto alkoi sen jälkeen heittämään virheilmoituksia.