Ongelma aloitussivun kanssa / Firefox 3.5.3

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by marski2, Sep 12, 2009.

  1. marski2

    marski2 Member

    Joined:
    May 9, 2009
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Hei,

    osaisikohan joku fiksumpi avittaa.. Käytän Mozilla Firefoxia oletusselaimena ja siis jatkuvasti, ja nyt yhtäkkiä se on käynnistäessä lopettanut aloitussivun lataamisen vaan sen sijaan antaa herjan: "Yhteys palvelimeen alustettiin kesken latauksen". Sivuissa ei kuitenkaan ole mitään ongelmaa, sillä kun yritän avauksen jälkeen siirtyä sivulle se onnistuu ongelmitta.

    Selaimia minulla on myös IE ja Google Chrome, joilla molemmilla on sama aloitussivu kuin Firefoxissa (MTV3-etusivu) ja ne lataavat sen normaalisti käynnistäessä. Menee yli minun ymmärryksen. Mitään muutoksia itse en ole tehnyt palomuureihin tai suojausasetuksiin. Käytössä F-Secure Client Security.

    Osaisikohan joku auttaa?

    EDIT: Tämä siis tapahtuu aloitussivusta riippumatta, mikään aloitussivu ei aukea suoraan vaan sama herja tulee.
     
    Last edited: Sep 12, 2009
  2. BuzzL

    BuzzL Member

    Joined:
    Jan 17, 2007
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ihan sama juttu mulla ollut jo aika pitkään Firefoxilla. Kun selaimen käynnistää niin tulee tuo "Yhteys palvelimeen alustettiin kesken latauksen" -herja. Kun painaa "yritä uudelleen" nappulaa niin heti sen jälkeen menee aloitussivulle ja netti ja kaikki sivut toimii niinkuin pitääkin ja kaikille sivuille pääsee. Aloitussivuna on Google, mutta tekee saman riippumatta sivusta. IE:n kanssa ei ole tätä ongelmaa. Myös mulla koneessa F-Secure.
    Googlettamalla löytyy aika nihkeästi vastaavanlaisa tapauksia, jo ollenkaan, yleensä kun tuo herja tulee niin ei pääse mihinkään sivuille.
     

Share This Page