Omistan club 3d R9800 SE AIW:n ja tv on toiminut moitteettomasti paitsi nyt... jotenkaan kone ei tunnista enää antennikaapelia vaan suosittelee video in:ssä s-videoo tai komposiittia. Eli tv näyttö on tällä hetkellä ihan tyhjä. mistä ongelma voisi johtua? ja miten menettelen tästä eteenpäin, korostan vielä että tv on toiminut moitteettomasti. ensin tuli kaukosäätimeen höiriöö, vaihdoin sen eri usb:hen ja sitä rataa sitten tv viritin ei toimi enää. apua kaipailisin kiitos -TTK-
Itselläni ATI Radeon 9600 (Connet 3D), Sonyn 21" telkkari (reilun 5 vuoden ikänen). Ennen minulla kuva tuli täydellisesti telkkariin s-video ulostulon kautta. Hankin digioxin (Nokia 120T) ja virittelin sen kulkemaan videoiden (Sony) kautta ja dvd-soitin (United) otti hetkeksi tietokoneelle tarkoitetun scart-paikan Koitin katsella tietokoneella ollutta video pätkää telkkarista ja laitoin johdon samalla vanhalla tavalla, olikin kuva musta-valkoinen tai pelkästään punainen ja pahasti heilahtanut. Näyttö asetusten muokkaaminen ei auttanut ja tälläkään hetkellä mikään ei tunnu auttavan, olen kokeillut molemmat scart paikat telkkarissa sekä myös s-video paikan... kuvassa ei vain näy muutosta, johtoja "heiluttamalla" kuvaan tulee muutosta (ei kyllä positiivista) Eli jos jollain on tietoa siitä miksi ja miten nuo näyttikset lakkaavat toimimasta telkkarin kanssa niin apu kelpaa.
en ole vieläkään saanu tv:tä toimimaan tietokoneessa vaikka olen ainakin 2 antennijohtoa kokeillut, eli kone ei noteeraa antennijohtoa vaan video in:ssä lukee että s-video tai komposiitti. Voisiko joku auttaa ongelmassani ettei tarvii koko höskää lähettää takaisin liikkeeseen? asensin näyttiksen uudelleen muttei antanut valita uudelleen kanavia, tai että viritin olisi johdon kautta hakenut näkyvät kanavat. TTK