ongelma bin-pelitiedoston luomisessa

Discussion in 'PC:n pelit' started by xEternalx, Feb 7, 2005.

1. xEternalx

xEternalx Member

Trophy Points:
    11
    aattelin vaan kysyä että voiko alcohol 120%-ohjelmalla tehä niin ku mulla olis kansiossa pelitiedostot joista haluisin tehä bin-tiedoston.. ja mä en löytäny alcohol 120%-ohjelmasta semmosta vaihtoehtoo et vois tehä jostain tiedostoista bin-tiedoston jotka olis jossain kansiossa eikä cd:llä..?

hyvä jos ymmärsit mitä tarkotin =P

2. plugg

plugg Regular member

Trophy Points:
    26
    ei onnistu alcoholilla

3. jorkkeli

jorkkeli Regular member

Trophy Points:
    26
    Kannattaa polttaa ne filut cd:lle ja sit vaikka winisolla tms. muuttaa sit bin tiedostoksi..

4. xEternalx

xEternalx Member

Trophy Points:
    11
    sit viä semmone juttu et... ku dc:llä saa noita bin-pelitiedostoja ja kun daemon toolsilla avaa semmosen tiedoston esim. flt-vca.bin eli gta vice cityn eka cd... nii siä tiedoston sisällä on semmone kansio seassa ku "crack"... mitenkäs se on sinne sit saatu? ei se vakiona siä oo... onks ne tiedostot poltettu ensin cd:lle ja sit tehty siitä vasta alcohol 120%:lla bin-tiedostoks?... hankalaa? =/

5. JullePuh

JullePuh Regular member

Trophy Points:
    26
    UltraIso http://www.ezbsystems.com/ultraiso/ on todella hyvä ohjelma noiden omien .Bin -.Cue tiedostojen tekemiseen. En sitten tiedä onko se .iso tiedostoa parempi formaatti. Molemmat toimivat yleensä hyvin.

Toi minkälainen siitä sun imagesta tulee riipuu niistä tiedostoista, joita sulla on kansiossa, Jos sulla ei täydellisesti niitä kaikkia tiedostoja mitä sillä alkuperäisellä levyllä on. Niin joudut itse tekemään autorunnin (myös mahdollisen valikon, jos hienostella haluat) sinne imageen, että se käyttäytyis vähän niin kuin alkuperäinen levy.

UltraIso on siitä mukava ohjelma, että sillä voi luoda alusta loppuun ton imagen haluamistaan tiedostoista ja UltraIsolla voi myös avata valmiin imagen ja muokata sitä. (Olikohan toi vastaus sun kysymyksees´?) Ja kaiken kukkuraks´ ultraIsolla onnistuu myös buuttaavan imagen teko.

Last edited: Feb 7, 2005
  6. xEternalx

xEternalx Member

Trophy Points:
    11
    juu... tota mä just tarkotin... kiitti

Share This Page