Joo.. ongelma on tämä että laitoin nyt tuon bitlordin lataamaan erästä peliä katoin et jakajii on tarpeeksi yms. sitten se alkoi lataamaa ja vauhti heittelee 1kb/s -25kb/s (jotenkin väärin kirjoitettu kai) ja kattelin muita ohjeita mutta en saanu kunnon käsitystä et mitä siinä pitää tehdä.. Netti on 512/512 palomuuri on norton security ja modeemi telewell EA201.. siis kysyisin että miten sen latausnopeuden saisi toimimaan ? huomasin noita että portteja pitäisi laittaa tietyt.. mutta minne ne laitetaan? katsoin asetukset ja muut ja siellä oli vain satunnaisportti juttu.. Toivottavasti saa joku edes selvää olen aika huono näissä asioissa
Purkkisi toimii vain sillattuna, joten jos vika jossain on, niin se on todennäköisesti palomuurissa. Bitlordia kokeilin itsekkin, eikä latausnopeudet noussu yli 33 kt/sec, vaikka tarvittavat portit oli auki. Yhteysnopeuteni kumminkin 8/1.
no ei kai sieltä torrentista heru ku kaikki aattelee vaa itteensä että kai minä nyt vaan saisin täysillä iha yhtä lujaa ne muutki saa... siitähä se riippuu et kui nopee niit torrenttei jaetaan ja kuinkamonelle! veikkaan ettei sullakaa ratiot oo niis latauksis yli 1
En haluaisi mitenkää pilkata, mutta noiden ohjelmien ja tuon verkkopäätteen valinnassa ei oltaisi voitu mennä enempää metsään... Tässä on kaikki katastrooffin ainekset: 1. Telewell 2. Norton 3. BitLord Telewell on niitä halpis valmistajia, joiden tuotteista tuntuvat jokainen olevan ns. "perjantaina klo 15.59"-kappale. Tuotekehittelyyn tämä firma ei ainakaan turhia panosta. Aina kun on joku nettiongelma tarkastan, että koneella ei ole Nortonia -> pois, pois, pois (Jotkut väittävät että sen on jopa nähty toimivan joskus). Tämä "tilitys" tulee sitten ihan kokemuksesta, eikä näitä päätelmiä ole tehty yhden tai kahden tapauksen perusteella... Ei siinä mitään kunhan vain saat toimimaan, mutta itse vaihtaisin nuo joihinkin muihin, etenkin tuon Nortonin, Jos pääset siitä eroon(Joskus tuntuu että tarraa pahemmin kiinni, kun oikeat haittaohjelmat). Ja sitten tuo BitLord on ns. Leech-clientti, joka näyttää jakavan, mutta todellisuudessa se ei jaakkaan. Että en suosittelisi käyttämään. On meinaan bannatty joillain palvelimilla ja esim. Azureuksen käyttäjät bännäilevät noita aina, kun vastaan tulevat. Tuo esittäytyy ihan toisena clienttina (bitcomet 1.xx), kun oikea bitcomet menee versiossa 0.59, siinä on jotain spywarea (vaikka tekijät muuta väittävätkin), jne... Quote eräältä sivulta, jonka nappasin googlesta... Enemmän infoa löytyy vaikkapa goolesta hakusanoilla bitlord leech.
Juu..kiitos noista neuvoista.. enköhän sovella jtn. tuo viimeinen norton/bitlord/telewell niin siittä.. ton bitlordin heitin jo vekeen mutta telewell motukkaa ei pysty vaihtamaan :/ ja toi nortonikin joutuu pysymään eräistä syistä. mutta kiitos kuitenkin olen saanut jo aika hyvin lataamaan.