ongelma divx soittimen kanssa

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by kinkku80, Jan 2, 2005.

1. kinkku80

kinkku80 Member

Trophy Points:
    11
    voisko joku kertoo missä on vika.. poltin leffan nerolla sit ku laitoin levyn soittimeen(lukee divx levyt) ni se ilmoitti et datavirhe (divx)? ei välttämättä oo iso vika,mut toi soitin on ollu mulla vasta 2 päivää joten olen vähän pihalla sen kanssa..

2. Jazu90

Jazu90 Member

Trophy Points:
    16
    Jätit varmaankin sulkematta sen levyn, osa soittimista vaatii että levyt ovat suljettuja eivätkä ne saa olla multisession levyjä.

3. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Niin.. Tai sit se soitin ei vain toista juuri kyseistä divx muotoa. Voipi olla et jotkut toiset divx pätkät pyörii sit..

4. konstis

konstis Guest

No mikäli olet katsonut että kodekki on todella divx niin kokeileppa "finalizoida" levy ennen kun alat polttamaan multisessiota, ennen polttoa nero kysyy että haluatko että nero viimeistelee levyn (koska se ei pakosti muuten mahdu levylle) kokonaan, painat kyllä ja annat polttaa.
    --
    Ja kyllähän divx/xvid soittimet toistavat kaikkia divx/xvid muotoja, itselläni LG:n soitin ja hyvin on toistanut slow ja fast motionit, 3 ja 4

5. Jazu90

Jazu90 Member

Trophy Points:
    16
    Ei muuten kaikki soittimet soita kaikkia divx/xvid muotoja tästä esimerkkinä Philipsin DVP642 joka soittaa divx-videot muttei tue xvideoita kunnolla.

Ja jos sattuu olemaan sellanen paska soitin niin myös kaikkien itse poltettujen levyjen toistokin saattaa olla mitä sattuu.

Share This Page