mistähän voi johtua se että en pysty enään polttaan millään poltto ohjelmalla dvd-r levyille ollenkaan,mistä moinen johtuu kun ennen pystyin.levyt mihin olen yrittänyt on merkiltään maxelin dvd-r levyjä, nerolla kun olen yrittänyt niin se ilmoittaa näin:epä kelpo levy,ja sitten näin levy kerralla tavan alkua ei voitu suorittaa.ja dvd santa ojelma taas ilmoittaa näin:unable to reserve track.kun pitäis alkaa polttaan levylle, auttakaa
Oletko pystynyt sillä nerolla polttamaan aikaisemmin niille dvd-r levyille? Mikä nero versio ?Oletko päivittänyt sitä?
Ahead.Nero.v7.5.1.1.MultiLanguage.Ultra.Edition.Enhanced-iNSPiRON. tällanen versio mulla on tosta nerosta,ja eikä siittä ole kovinkaan pitkä aika kun sen asensin,aijemmin pystyin polttaan nerolla dvd- r levyille,sillon kun mulla oli se alkuperäinen versio mikä tuli tän koneen mukana.ja päivityksen tein tähän uuten juuri vähän aikaa sitten.mutta eipä auttanut,ja en pysty polttaan edes dvd santa ohjelmalla enään sille -r levylle.ennen pystyin silläkinh mutta mistä sellanen voi nyt johtua
Onnistuuko esim. deepburner tai cdburnerxp ohjelmalla polttaminen? Ja tosiaan kannattaa ostaa Nero kaupasta =)