Elikkä mulla on seuraavanlainen ongelmallinen tilanne: Poltin siskolleni DVD-RW levylle musiikkia omalta koneeltani. Kaikki biisit eivät kuitenkaan mahtuneet kyseiselle levylle ja päätin polttaa loput myöhemmin. No poltto onnistui hyvin ja siskoni siirti kappaleet koneellensa. Tämän jälkeen aloin polttamaan loppuja kappaleita samalle levylle ja sekin poltto onnistui neron mukaan. Ja sitten siihen [bold]ongelmaan[/bold]: Kappaleet jotka poltin toisella kertaa näkyvät levyllä ainoastaan minun koneellani. Eli kun laitan levyn d-asemaan koneellani näkyvät kappaleet mutta kun teen saman siskoni koneella, näyttää levy tyhjältä. Mistä tämä voi johtua? PS. Yritin etsiä haulla vastaavanlaista ongelmaa käsittelevää ketjua, mutten löytänyt.
Eli formatoit/tyhjensit tuon levyn ennen polttoa ja suljit/viimeistelit levyn polton yhteydessä (eli et tehnyt multisession levyä)?
Eli tyhjensin kyllä levyn ja omasta mielestäni suljin levyn(?). Nerolla kun poltin, niin se ilmoitti, että "polttoprosessi onnistui", aivan kuten normaalistikkin. Ja mikä mielestäni on ihmeellisintä, näkyy levylle polttamani kappaleet minun koneellani oikein, mutta siskoni koneella levy näyttää tyhjältä.
Tuo multisessio saattaa aiheuttaa sen (eli Nero ilmoittaa viimeistelläänkö levy polton jälkeen jonka jälkeen levyn pitäisi toimia paremmin), tietenkin tuo RW-levyn toimivuus huononee jokaisen polton yhteydessä, mutta ei sen noin nopeasti pitäisi huonontua.
Onko mitään ideaa mistä se voisi johtua, että levyllä olevat tiedot näkyvät minun koneellani, muttei siskoni?
no oletko nyt sitten varma että suljit sen levyn? jos se on sulkematta ja siskosi koneella ei ole neroa ei se ilmeisesti tule näkymään se sisältö.
Siskon koneella on nero. Levyn sulkemisesta en ole täysin varma, mutta tein kaiken samalla tavalla, kuin aiemmin. Aiemmat levyt toimineet normaalisti.
Jos ensimmäisellä kerralla poltit levyn "täyteen" niin se sulkee/viimeistelee levyn samalla, jos levy ei mene täyteen multisession poltossa niin se jää sulkematta.