Ongelma Gordian Knot:n kanssa tehdyssä avissa.

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Tuoomas, Jun 10, 2004.

1. Tuoomas

Tuoomas Member

Trophy Points:
    11
    Terve!

Aloitin varmuuskopion teon tämän http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/gordian_knot_ac3.cfm ohjeen avulla. Selkeä ja hyvin tehty opas, mutta jotain on minulla jäänyt nyt välistä. Lopputuloksena hakemistoon en saa pitkää ja isoa .avi-fileä, vaan 136 kt:n kokoisen pienen .avi-tiedoston. 3 min. 20 sek. ilman ääntä ja kuvaa, pelkkää mustaa. Hakemistossa pitäisi olla ja onkin kaikki tarvittavat tiedostot. On .vob-, .bup-, .ac3-, .avs-, .d2v-, .log-, .dts-tiedostoja eli kaikki mitä ohjeenkin mukaan pitäisi tulla ja näillä saada aikaan oikea kunnon .avi. Mutta painaessani "Add Job the Encoding Queue", aukeaa VirtualDub ja tekee tuon 136 kt:n kokoisen pienen .avin. Erikoista on, että kun painan tuota add job-nappia, ilmestyy hakemistoon ensin tasan 16 Mt:n tiedosto, joka yhtäkkiä pienenee 136 kt:ksi. Olen kokeillut jo kolmella elokuvalla.

Tietääkö joku mikä mättää?

(Voisiko se liittyä tuohon jotenkin, että ripatessani, ei minulla tule hakemistoon mitään "VTS_05 - Stream Information.txt" tai vastaavia tiedostoja?)

2. NeFer

NeFer Active member

Trophy Points:
    66

Share This Page