En edes tiedä kuuluuko tämä tähän kategoriaan mutta mennään tällä, auttakaa tietämätöntä .. Tällainen siis ilmestyi jostain. Se tulee aina youtubessa videoiden alkuun, sivujen mainoksiin, facebookissa peleihin. Sanoo että painamalla tuosta voi aktivoida lisäosaa tms. Eipä tätä kumminkaan tee. Javaa päivittelin pariinkin otteeseen, mutten tiedä johtuuko tämä edes siitä. Ei siis mitään hajua mikä tää juttu on. Tietäiskö kukaan, miten tämän vois ratkaista?
Eli liityä kyllä Javaan mutta oletko kokeillut tyhjentää selaimen kaikki muut historiatiedot paitsi tallennetut salasanat? Entä oletko tarkistanut ettei liitinnäisissä ole mitään ylimääräistä?
Tyhjensin selaimen historiatiedot, ei auttanut. Mainitsemastasi liitinnäisistä mulla ei ole mitään hajua..? :/
Javan kanssa tuolla ei varmaan ole mitään tekemistä, mutta olet (ilmeisesti Operassa?) valinnut ettei laajennuksia vaativaa sisältöä ajeta ennen kuin itse valitsee niin (Opera / Settings / Preferences / Advanced / Content / Enable plug-ins only on demand) mikä ihan hyvä asennus onkin. Itse käytän samaa. Jos esim. Youtube-videot eivät kuitenkaan lähde nuolta painaessa päälle, vikaa voi hakea jostain muusta. Javasta kuitenkaan ei ole kiinni, Youtube ei Javaa käsittääkseni missään käytä.