Pokerisoftaa asentaessa tulee tällainen ongelma. Latauksen jälkeen ohjelmaa käynnistäessä valittaa että ohjelmaa ei voi avata, koska koneesta puuttuu jvm.dll. Itse ohjelma poistettu ja asennettu uudestaan, java poistettu ja asennettu uudestaan, windows service pack ladattu ja asennettu, mutta sama ongelma jatkuu. Mikä neuvoksi?
Ehkä olen vähän ylivarovainen, mutta minä en lataisi netista mitään yksittäisia dll-tiedostoja koneelleni. Kyllä sen jvm.dll:n pitäisi tulla Sunin sivulta Javan asennustiedoston mukana. Sitä en tiedä, miksi pokeriasennus noin herjaa. Kai sinullakin ko. tiedosto löytyy Windowsin Etsi-komennolla?
Joo, en tosiaan uskaltanut itsekään mitään yksittäistä tiedostoa alkaa lataamaan. Nyt sain kuitenkin systeemit toimimaan, olisiko sitten ollut vaan joku bugi noissa pokeriohjelmissa. Lämmin kiitos kuitenkin taas kerran!
Tuolta olen muutaman kerran ladannut ilman mitään ongelmia. http://www.dll-files.com/dllindex/index-b.shtml
Komppaan kyllä 1perttiä. Omat ongelmat ovat aina selvineet toisin, kuin lataamalla "puuttunut" dll. Joskus tosin ongelma voi näennäisesti ratketa kopioimalla dll jostain, mutta se saattaa peittää sitten muita ongelmia, jotka sitten tulevat esiin ihan muualla. Monesti tällaiset ongelmat voivat olla peräisin esim. rekiserin "siivoilusta", joka sekin voi joskus antaa oireita vasta pitkän ajan jälkeen "siivoilusta". Edellä oleva ei tietenkään kumoa sitä, etteikö jollain olisi voinut mennä kaikki ilman ongelmia, mutta myös toisinpäin.
mulla on sama vika bet24 pokerin kanssa eli asentuu tarkistaa päivitykset sitten kun on aika käynnistyä nii ilmottaa että jvm.dll puuttuu muut ongamen pokerit pelaa että oisko nuilla joku ongelma vai itellä javan uusis asensin mutta ei auta miten sait pelaamaan vai tietäskö joku ratkasua ? joo rupes pelaamaan itekseen nuilla jotain häikkää päivityksissään