Minulla on siis 2 näyttöä, mutta ongelmana on se että kun pidän peliä pää ikkunassa ja toista ohjelmaa toisessa (esim irc), niin kun painan irc-ruutua mahdollistaakseni kirjoittamisen niin vaikutus on sama kuin windows-näppäimellä eli peli menee silloin piiloon. Ja saisiko alapalkin venytettyä jotenkin molempiin ikkunoihin?
Kloonina sulla on molemmissa näytöissä sama näkymä - ei tarvitse venytellä alapalkkia. Itsekin joskus pelleillyt kahdella näytöllä, mutta miksi ? Sulla on läppäri, jota voit käyttää siihen IRC:iin ! Turhaan kuormitat sitä pelikonetta jollain toisella ohjelmalla Eihän tää meitsin palaute tosin auttanut tuohon kyseiseen ongelmaan, mut...
Kaikkien koneet eivät ole enään 90-luvulta, joten tuo ei varsinaisesti kuormita yhtään mitään. Kloonitila taas on ihan järjenköyhä idea tähän käyttöön; miksi molemmissa näytöissä pitäisi samaa kuvaa? Ilman erillistä ohjelmaa ei saa taskbaria kummallekin ruudulle. Ja toinen ongelma: Peliä pitäisi ajaa "fullcreen windowed" -tilassa jotta se ei hyppisi mihinkään, mutta olisi silti kokonäytöllä ajon aikana.. Tätä vaan ei valitettavan monesta pelistä löydykään.
Kiitos Dreamlorelle ja varsinkin TheHanelle erittäin avartavista viesteistä. Tuo windowed kävikin eilen mielessä mutta unohdin kokeilla, kynäristä moinen ominaisuus löytyy joten kiitos tiedosta!
Ultramon ohjelmalla saat alapalkin jatkettua myö toiselle näytölle. Muutenkin mielestäni aivan ehdoton ohjelma jos käyttää enempää kuin yhtä näyttöä
Itse olen nyt reilun kolme vuotta käyttänyt kahta näyttöä, eikä koskaan ole tullut mieleenkään että tarvitsisin oikeanpuolen näytöllä taskbaria. Pidän auki ne ohjelmat joita käytän, ja tarvittaessa alt+tab vaihdan. Vasemmalla sitten kaikki ohjelmat/videot jotka kokoruudulla olisi ajettava.