Minulla on HP Pavilion zv5215ea ja näytönohjain siinä on Ati mobility radeon 9000/9100 IGP. Ongelmani on että olen yrittänyt saada kuvan näkymään TV:n kautta S-Video Kaapelilla mutta control paneelissa lukee TV kohdassa EI KYTKETTY. Kaapelissa vika ei ole eikä sen kytkennässäkään sillä toisesta koneestani missä on myös Radeonin näytönohjain toimii kyllä. Olen myös kokeillut vaihataa ajureita Atin sivuilta ja läppärin valmistajan sivuilta mutta ei toimi. Ohjeiden perusteella olen yrittänyt tehdä... Voisiko vika olla ehkä läppärin S-Video liitännässa? Voisiko joku auttaa tai valasta missä ongelma piilee.
Mullakin on ollut ukon kannettavan kanssa hankaluuksia. Eipä ole yhtään kertaa saanut TV:n ruudulle. Kaikkein hauskinta on että ukolla on vielä kaksi kannettavaa joista kumpakaan ei saa kytkettyä vaikka liittimet onkin. Ei vaan jostain syystä televisiota löydy. Valmistajan sivuilla ei tosiaan tässäkään tapauksessa ole esim. foorumia käytössä joten eipä tipu apua sieltäkään. Jos siis jollakulla on muutakin huomioon otettavaa neuvoa annettavana kuin ajurit tai bios-päivitys niin otetaan vastaan.