Ongelma koskien gtx 460 rikki? (3dmark vantage)

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by reiska77, Nov 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. reiska77

reiska77 Member

Trophy Points:
    11
    Hei, ilmeni sellainen ongelma kun yritin 3dmark vantage:lla benchmarkata koneen tehoja. Tuli tämä ilmoitus Timeout Detection and Recovery of GPUs through WDDM sen jälkeen kun olin painanut run benchmark ja ohjelman onnistuneesti lataamaan Jane Nash graphic test 1:den. Lataamisen jälkeen ruutu välähti kerran ja 3dmark vantage ei vastannut vähään aikaan, mutta sen jälkeen heitti virheilmoituksen http://i285.photobucket.com/albums/l.../probleema.png

Koneen kasasin itse noin viikko sitten, tässä oleellisimmat osat:
    EVGA GeForce GTX 460 SuperClocked, 768MB
    AMD Phenom II X6 1055T, AM3, 2.8GHz
    ASUS M4A87TD EVO
    OCZ 500W ModXStream Pro Power Supply
    Windows 7 ultimate 32bit

Pelit ovat toimineet ilman virheilmoituksia, mutta splinter cell conviction sanoo käynnistäessä että "NVIDIA gtx 460 is not supported" muuten toimiii normaalisti. Näytönohjaimen ajurit olen asentanut uudelleen ja jopa palauttanut 260.89 versioon mutta silloinkin heitti saman vantage heitti saman ilmoituksen. Vielä semmoista että 3dmark06 meni läpi ilman ongelmia mutta pisteet alhaiset tuolla kokoonpanolla? p16700.

EDIT: Windowsia asentaessa windows tunnisti näyttiksen vasta ajurien asennuksen jälkeen, en tiedä onko se ihan yleistä mutta jos se auttaa.

Kaikki oleellinen ongelmasta mitä nyt oli mielessä on suollettu tuohon, jos joku jotain yksityiskohtia vian paikallistamiseksi(toivottavasti edes joku)tarvitsee mielelläni sen selvitän.

Palautusoikeutta on vielä jäljellä tiistaihin asti eli jos mestarit osaatte sanoa, että jos vika mahtaa olla raudassa niin olisin kiitollinen.

Last edited: Nov 5, 2010
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page