Nyt on ongelma kotelon valinnan kanssa. Kumman te valitsisitte? Coolermaster Elite 335 vai Coolermaster Elite 340 ja onkohan nuo kuinka hiljasia? Mahtuuko näihin isoimmat näytönohjaimet? Vai olisko teillä parempaa ehdotusta tuosta hintaluokasta?
Mitäs hyvää tuossa on verraten esim. 335 malliin...tuossahan joutuu jopa kiinnittään kaikki kovot ja asemat ruuveilla! Ja arvosteluissa sanotiin että ei ole kovin hilijanen!?
löytyiskö sulla kuvaa siitä että minkä näkönen se on ku on dvd-/cd-asema(t) paikallaan? Ja mitä oot muuten ollu mieltä kotelosta? Mikä tuuletin siinä tulee mukana? Onko se siihen eteen se mis on ne ledit?
CoolerMaster HAF932 on hyvä. http://plaza.fi/muropaketti/artikke...oler-master-haf-932-ja-thermaltake-armor-mx,2
Kotelo ja virtälähde on varmastikin ainoat osat jotka kannattaa ekalla kertaa ottaa mahdollisimman hyvät.Ei tarvitse vaihtaa kun päivittää konetta. Kotelo pitää olla tilava ja hyvä ominaisuuksiltaan.Esim:johtojen veto piilossa,prossucuulerin vaihto ilman emolevyn irroitusta,kiintolevyjen vaimennus,virtalähde kotelon alaosassa ynm. Virtalähde kun on tarpeeksi iso ja monipuolisilla lähdöillä niin se pysyy kotelossa kiinni kun päivittää komponentteja. Täysin turhaa sijoittaa näihin uudestaan 150-200e kahdenvuoden sisällä.
ihan on toiminut hyvin ja oon tykännyt tosta kovjen kiinnitys jutusta mun sivuilla on kuvia mun kokoonpanosta. Edestä ei taida olla kuvaa mutta musta CD/DVD asema sopii tosi hyvin hunaja kenno ritilöihin Mutta jos haluut hiljaisuutta, osta joskus siihen uudet tuulettimet. Mä ostin ja nyt ei pidä enää ääntä vakiona on tosi äännekäs. Edessä ei ole ledillistä tuuletinta Se on vain siinä kuvassa ostin itsekkin sen siinä toivossa, mutta ostin jälkeen päin siihen ledillisen tuulettimen. Kaunis koppa Lisään nyt vielä että et saa kovoja ylimpiin klipseihin kiinni koska uudet näyttikset ovat niin pitkiä. ja jos laitat emosi alempaan pci-e paikkaan niin et saa johtoja usb paikkoihin johtuu tosin emosta. mutta minulla tuossa p5q pro kävi näin ja jouduin vähän soveltaa.