Viime keväänä pixmaniasta tilasin osia tietokoneeseen pixmaniasta. Kuukauden jälkeen alkoi kovalevyssä olla kokoajan ongelmia, aina piti käyttis asentaa uudelleen noin kk välein. Taas tuli se aika mutta nyt ei edes näy että ois asennettu kovalevyy. Pixmanian asiakaspalvelu niin puutteellista kun vaan voi olla. Mitä pitäisi tehdä? Takuuta on jäljellä, en ottanut 'huolettoman kaupan' palvelua.
Mitäs ne sieltä Pixmaniasta vastailee? Minkälaisia ongelmia se kovo on aiheuttanu että oot joutunu sen käyttiksen asenteleen niin monta kertaa?
Oottelen vastausta. Yhtäkkiä aina jäätyy koko kone sitten kun painan reset se jää aina lagaamaan käynnistyskohtaan --> pitää asentaa käyttis uudestaan. En tienny et vika kovossa ennen ku ei ollu enää mitää mihi asentaa käyttis.
Jos kovalevy on rikki, niin tuskin siihen pystyy asentamaan käyttistä. Kerro nyt tarkemmin tuosta ongelmastasi ja koneen osista.
Sandisk ssd kovalevy 120 gigaa, välillä pystyy aloittamaan windowsin asennuksen sitten se jäätyy siihe tiedostojen purkuu tai sit ei näy ollenkaa kovalevyy mihi vois tallentaa. Äskön yritti windows korjata sitä kovalevyy sain windows asennettuu mut sitten avasin google chrome jääty taas ja sit taas sitä samaa oravanpyörää.
Onjko levyssäsi uusin Firmware? Jäätymisestä täällä keskustelua: http://forums.sandisk.com/t5/SanDis...isk-freezes-intermittently/td-p/272005/page/2
Firmware päivityksellä parannetaan laitteen ominaisuuksia. Kerro ihan tarkaan, mikä Scandiskin SSD 120 levy tuo on, niin katsotaan, löydetäänkö sille uudempi Firmware päivitys.
Olen jo vaihtamassa sitä toiseen, mutta tällainen: http://www.pixmania.fi/fifi/ssd-kov...sd-kovalevy-extreme-120-gt/11863242--art.html