Eli. kun avaan jotkut leffat bsplayer, media player classic tai media playerilla. puheäänet ovat turhan hiljaiset, muut äänet taas liian kovalla... jos avaan leffan vlc:llä en näe kuvaa. jos nero showtime niin äänet toimii ok. kuva ok kunnes yritän laittaa full screen. ruutu pamahatta mustaksi... uusimmat näyttiksen ajurit nvidia.comista (gf 7950 gt) päivitetty win xp pro. sp2 xp codec pack ffdshow ac-3 kaikki nämä löytyy. ongelma ilmenee monessa elokuvassa. mutta ei kaikissa. elokuvan nimi olkoon elokuva.dvdcreen.xvid.dmt veljen koneella elokuva toimii moitteettomasti. jopa vlc playerilla joka minulla antaa vaalenasinisen ruudun :/ Kokeilin vlc playeria heti uusimpien näyttiksen ajurien asennuksen jälkeen, ilman xp-codecia, xp codec + ffdshow ilman tulosta... eli apua kaivattaisiin. jos jollain on ollut sama ongelma
päätin kokeilla vanhempia. latasin ne ja boottasin. piruuttani kokeilin ennen uusien asennusta niin pelaa moitteettomasti... asensin vähän vanhemmat ajurit ja kuvassa vlc playerillä taas sama vika... ehkä winxp:n jotkut vakio ajurit sotkevat...
jep jep. ajureissahan se taisi olla. nyt se viimeinkin pelaa. ilmeisesti jotain vikaa 7950gt ja uusimissa nvidian ajureissa. ihan sama kunhan toimii
Huoh. liian väsyneenä ei pitäs säätää. korjataas vähän. takaisin lähtöruutuun. ei mitään hajua enää miten ton kuvan sais näkymään. kaikenmaaliman emon ajureita sun muita yritin uudestaan asennella, tuloksetta... joku nero auttas tän koneen kuntoon? Intel Corporation DQ965GF mainboard emolevynä ja club3d:n geforce 7950gt näyttiksenä. kumma kun en saanu es ajurilevyä mukaan. laitehallinnassa ei ole ongelmia mitään. näyttis pelaa, pelit toimii. mut toi ääni- ja kuvaongelma esiintyy edelleen. olen kokeillut 3 eri version ajureita näyttikselle. ainoa jolloin olen saanut toimimaan on poistamalla ajurit jotka itse asensin, mutta silloin windows lagaa pahasti ja mikään peli ei käynnisty. tämä ei ole toimiva ratkaisu
Sain kaverilta sit neuvon. vanhemmat ajurit ja vanhempi ffdshow. johan alkoi toimimaan. onneksi olen säästänyt vanhoja softia joskus kovolle uusissa codeceissa kait joku ohjelma joka bugaa nvidian ajureiden kanssa luulisin