Mulla on SD 512mb muistikortti ja kamerana HP 707. Tietsikassa on paikka muistikortille mihin sen pistin. Yhdessä ohjelmassa se ei tunnistanu korttia ollenkaan vaan väitti et kamera on kiinni. Toisessa se siirs yhden kuvan ja ilmotti että tarkista onko luukku auki tai kortti pois paikaltaan. Kameralta mä pystyn katsomaan kuvia ja video klipsejä ihan hyvin. Mikäköhän vois olla ongelmana? Sit viell mietitytti mikä varten se lukko siinä muistikortissa. Millon pitää päällä? Ensimmäinen kerta ku yritän siirtää ja kamerakin on just hankittu joten oon niin sanotusti "pihalla" tän asian kanssa. Jos joku ymmärs mitä tarkotin niin apu ois tarpeen.
Onko muistikortinlukijaan asennettu oikeat ajurit? Kokeilepas laittaa kameraa kiinnii koneeseen, ja käytä mukana tulleita hp:n ohjelmia. Se lukko kortissa on "read only", eli kun on lukossa, niin ei voi kirjoittaa kortille tai poistaa sieltä mitään.
Silloin kun sain kameran ajoin sen mukana tulleen levyn koneelle. En tiedä sit tuliks siit ajurit muistikortin lukijaan. Eilen se luki 2 kuvaa ja sit ilmotti taas samat löpinät. Piuha on kateissa joyen en voi siitäkään yrittää siirtää.