Ongelma langallisen verkon kanssa

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by OzqTech, Sep 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OzqTech

    OzqTech Member

    Joined:
    Mar 11, 2009
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minulla ilmesi tänään ongelma langallisen verkon kanssa. En pääse mihinkään muulle sivulle paitsi ip-osoite sivulle (http://ip-osoite).Tietokoneeni on kytketty reitittimeeni (Buffalo WHR-G54S) ja olen testannut, että johdot toimivat ja ovat oikein kytketty. Samasta reitittimestä WLAN-verkkoyhteyden saavan kannettavan netti sen sijaan toimii normaalisti. Huomioitavaa se, että yleensä juuri Wlan-yhteys on vaatinut säätöä ja langallinen on toiminut hyvin, joten en ole tottunut langallista korjailemaan.

    Ongelma ilmeni yhtäkkiä avatessani jotain nettisivua (Sitä ennen netti toimi hyvin). Asensin eilen uudet nettiajurit ja ajattelin niiden olevan ongelmana, mutta kun palautin vanhat ajurit käyttöön ongelma ei poistunut. Olen aika varma, että ongelma on nimenomaan softa puolella. Minulla on 64-bit Windows 7 (Päivitykset ajan tasalla), joka on toiminut hyvin tähän asti. Vaikeutta lisää se, että W7 ei anna paljoa mahdollisuuksia itsenäiseen netin säätämiseen. Olen uudelleenkäynnistänyt tietokonetta ja myös poistanut verkkoyhteyden käytöstä ja ottanut sen uudelleen käyttöön.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page