Ongelma Microsoft XML parserin kanssa?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by makketue, Apr 24, 2007.

1. makketue

makketue Member

Trophy Points:
    11
    Juu vähän aikaa sitten rupesi kone valittamaan kun yritti käyttää tiettyjä ohjelmia. Esimerkiksi Bitcomettia tai yhtä peliä nimeltä Civilization IV. Ennen toimi ihan loistavasti joskus viime kuussa tämä ongelma tuli. Ekaksi kone vammasi jotain päivitysten kanssa että joku haittaohjelmien poisto työkalu oli koko ajan tuossa että pitäisi päivittää. Olen monta kertaa koittanut sen asentaa mutta se vain päättyy: Windows ei voinut asentaa päivitystä tai jtn ja jatkuu ihan normaalisti kunnes se taas pomppaa tuohon. Mutta eniten tässä nyt häiritsee se että en voi Bitcomettia käyttää kun ilmoittaa:

Microsoft XML parser 3.0 (MSXML 3.0) is required!
    Please upgrade your IE to 6.0 or instal MSXML 3.0 first.
    You may download MSXML3 at: sitten kaks link toinen microsoftin sivuille tähän ja toinen bitcometin.

No olen koittanut asentaa kyseistä monta kertaa mutta ei tapahdu mitään vaikka olen asentanut sen monta kertaa. No koitin vielä IE upgradeta uusimpaan versioon vaikken sitä edes käytä. Ei auttanut. Apua saisi antaa jos joku ystävällinen osaisi neuvoa tyhmää. Niin ja vielä kun koitan tätä CIV IV pistää päälle se heittää: ylhäällä lukee: Loading Error ja sitten itse tekstissä: Caught unhandled exception creating XML parser object. Current XML file is: ja sitten ei mitään. Hmm..

2. makketue

makketue Member

Trophy Points:
    11
    Ei kukaa sit vastaa :(

Share This Page