ongelma nvidia geforce go 6150 intekroidun näytön ohjaimen kanssa

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by wibatus, Mar 8, 2007.

1. wibatus

wibatus Member

Trophy Points:
    11
    kyseessä on kannettava tietsikka ja merkki on hp pavillon dv6000 ja eussa dv6111 ja näytän ohjain on intekroitu nvidia geforce go 6150 nv4sys. ongelma on että en saa kuvaa siirtymään telkkariin!!! kaikki asetukset oon katsonut moneen kertaan että on oikein ja ainoastaan kun käynistää tietokoneen niin windousin lataus sivu näkyy tv:sä mutta kun tulee kirjautumis sivu näkyviin niin kuva häviää tv:stä. värit on kohdallaan siin lataus sivussa! onko kenellekkään tullut vastaavaa vastaan ja voisiko joku auttaa mitä pitäis tehdä? olisin oikein kiitollinen jos sais apuu kun toi hp:n tuen puolella on niin paskaa ja töykeää porukkaa että oksat pois että ei oo kiinostusta auttaa ongelmassa!!

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. Jope_h

Jope_h Guest

Tuohon ongelmaan löytyy ratkaisu muuttamalla näytön resoluutiota, muotoon 640*480 Pitäisi sen jälkeen näkyä kuva mutta itselläni se ainakin on erittäin sekava... kolme kuvaa päällekkäin ja kuva tärisee, heiluu jne...

4. Jope_h

Jope_h Guest

Tuosta vielä tosta hp:n tuesta niin olet varmaan soittanut huonona päivänä koska soitin itsekkin sinne ja sanoivat minulle että jos ei ala toimii niin käy vaihtaa koko kone... Että minulla ainakin vain positiivista sanottavaa hp:n tuesta

5. wibatus

wibatus Member

Trophy Points:
    11
    viimein saatiin toimiin kone kun tehtiin sille koneen oma ohjattu korjaus toimen pide että se itse haki ajurit netistä niin heti alkoi toimiin! sinne oli alun perin väärät ajurit asennettu!! siel hp:een tuessa väitettiin että se tarvii 7-pinnisen adapterin mutta ei se mitään tarvii että toimii suoraan normaali 4-pinnisellä s-video ja scart yhdistelmällä!!

6. maakoj

maakoj Member

Trophy Points:
    11
    minä olen yritänuyt tehdä kaiken mut en saa siirtymään kuvaa tv ruutuun olen yritänyt hakee eri laisia ohjelmia ja päivityksiä mut eitoimi olen muutanut monesti asetukset

7. esasuomaa

esasuomaa Member

Trophy Points:
    11
    Voisitko vähän tarkentaa minkä ohjatun korjauksen teit. Itselläni kone ei ainakaan ensi yrittämällä löytänyt ajureita verkosta. Itselläni on oireista päätellen täysin sama ongelma samalla näytönohjaimella.

Share This Page