Päivää. Koska en tiedä mistä ongelmaani saisi mahdollisesti ratkaisun kysyn sitä täälä. Omistan Acer Travelmate 2410 kannetaavan. Ongelmana on se että kone ei yhdistä minkään ohjelman kanssa nettiin, paitsi mozillaan. Ongelmaa on kun olen yritänyt yhdistää Guild Wars peliin, Americas Armyyn, Diablo 2:seen, utorrenttiin, DC++:an, kaikki ohjelmiin jotka yhdistävät nettiin. Kaikkiin ohjelmiin olen portit avannut, mutta jostain systä sekän ei toimi. DC aina mussuttaa että tcp portti ei ole auki, vaikka olen portin modeemista avannut. Guild Wars aina jähmettyy aina connecting to arena.net kohtaan... Oppaita porttien avaukseen olen katsonut, mutta ei toimi. Olen kokeillut 3 eri modeemilla, eikä millään ko ohjelmat toimi, joten vian pitäisi olla tietokoneessa. Palomuurin olen ottanut pois päältä, pistnyt guild warsrin ja muut ohjelmat exeptioneihin palomuurissa. Olen täysin neuvoton tässä vaiheessa. Olisiko kellään vanhemmalla ja viisammalla neuvoa ongelmaani? Kiitän jo etukäteen jos joku pystyy neuvomaan
Olen ottanut palomuurit pois käytöstä, ja kokeillut päällä, ei tapahdu mitään. Windowsin oma. Netlimiterin latasin, jolloin Guild Warssin asennus onnistui, mutta asennuksen jälkeen taas poikki. Utorrent tai mitkään eivät edelleenkään toimi
Täytyy kokeilla, mutta jos olen 3 modeemilla kokeillut eripaikoissa, niin voiko NAT:issa olla silloin ongelma?
Nyt löysin tämmäsen palomuurin(?) (oli ilkeästi kätketty) kuin Kerberos V5. Tietääkö joku voiko ongelma aiheutua tästä?
Siitä varmaan johtuu. Anna sieltä lupa yhdistää haluamasi ohjelmat tai poista se ja käytä jotain muuta palomuuria.
elikkäs, kerberosta en saanut posi pältä, vaikka kuinka väänsin. Kaikki portit pysyvät edelleen kiinni. Onko enää mitään toivoa, vai pitääkö kone formatoida jos sen jälkeen alkaisi pelittään? Ideoita, anyone?
Kokeilitko poistaa vikasietotilassa? Kannattaa ladata joku palomuuri esim kerio ja poistaa se edellinen ja asentaa sitten uusi palomuuri. Itsellä on riittänyt avast virusohjelma ja windowsin oma palomuuri.
löysin tälläsen kun googlella hain oisko tästä apua on kyllä eglanniksi mutta ei kai haittaa http://web.mit.edu/Kerberos/