pelaamisen jälkeen otan pelin pois koneesta se ilmottaa että peli cd/dvd on viottunut tai siinä muuta vikaa ja jumittaa siihen eikä avaudu dashboardiin, mikä on vikana?
No jos sinulla on modattu boxi niin saattaahan olla että siinä piirissä on sellainen ominaisuus, että se voi avata tuon DVD-aseman ilman että se boxi menee dashboardiin. Itellä on ainaki silleen. Niin ja mullahan on tuo DuoX2 piiri ja käytän Xecuter2 biossia ja avalaunchia dashina. Sitten kun painan molempia liipaisimia, mustaa ja back nappulaa niin kone palaa dashboardiin. Tuo ominaisuus oli muistaakseni siinä biossissa jos oikeen mustan, mutta jos olen kirjoittanut omiani niin joku varmaan voi kertoa paremmin.
EvolutionX biosissa siirtyy dashboardiin painamalla kummatkin liipasimet pohjaan ja niitten kans yhtä aikaa start ja back napit, eli siis kaikkia pitää painaa yhtäaikaa.
Ihan offtopic ihmettelin kun itsellä ei kerran tuo nappien painaminen toiminut, mutta sitten keksin että dashin pitää latautua ensin. Jos boksin käynnistää kun peli on valmiiksi asemassa, niin välillä se käynnistää sen suoraan ja välillä menee dashiin. Näyttää vielä että se tapahtuu aivan sattumanvaraisesti, no eipä sillä niin väliä. Pääasia että kaikki toimii ainakin jotenkin.
no ei se sittenkään toiminu nappien painelu vaikka toivoin, se vaa junnaa ja jumittuu.mulla on siinä unleashx dassi.
toisen laiseen asiaan.oon saanu laitettua orginal xbox dvd pelin kovalle ja kun se käynnistyy se jumittaa siihen että pitää painaa Start tai se lataa että menis pelin omaan alku valikkoon. miten toimia?
tuolta selvennystä noihin biosseihin http://www.tdubel.com/artikkelit/x2evoxbios.html#igr noissa biosseissa parhaat ominaisuudet M8_LBA48_IGR.rar (914 kt) X2.5035.rar (746 kt)