Ongelma pelien lan ominaisuuden kanssa!

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Xaw, Apr 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xaw

    Xaw Member

    Joined:
    Dec 27, 2005
    Messages:
    37
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Elikkäs... Kavereiden kanssa ollaan hamachin kautta pelattu eri lan pelejä. Kaikki direct ip:llä yhdistettävät toimivat ongelmitta hamachi ip:n tai normi ip:n laittamalla. Ongelma onkin peleissä, joissa tätä direct ip:n syöttökohtaa ei ole. Eli kun pelissä valitaan lan game, niin siellä on vain refresh nappi.

    Minun koneeni ei näe toisen pelaajan tekemää peliä (eikä pelaajaa lobbyssä), mutta toinen pelaaja näkee minut ja minun tekemät pelit? Mutta jos hän yrittää liittyä peliini, niin se disconnectaa ennen liittymistä. Tätä on tapahtunut jo kahden eri kaverin kanssa ja molempien kanssa syötetyllä ip:llä hommat pelaa ongelmitta.

    Normaalisti siis hamachin kautta pelaamme ja muuten ongelmia ei ole pelien kanssa ollut missään vaiheessa. Ja kuitenkin näiden asioiden kanssa on tullu säädettyä jo pidemmän aikaa, niin itsekin on osannut osittain vikoja hakea, mutta tuloksetta.

    Minulla on Cisco 575 LRE reititin ja siitä piuha suoraan koneeseen. Koneessa on lähiverkko, joka hakee automaattisesti ip:n, sitten on hamachi perusasetuksilla ja sitten baanan 2/2 yhteys perusasetuksilla. Palomuurina sygate personal firewall, mutta sen asetuksilla tai poistamisella ei asiaan ole mitään vaikutusta.

    Missä vika? Jotain vinkkejä mitä voisi testata, jotta saisin itse muut pelaajat näkymään ja peleihin voisi liittyäkin?
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page