Tulostin viime viikonloppuna n. 18 sivua tekstiä ja kuvia ja huomasin sitten tulostuksen ollessa kesken, että väri ja muste loppuvat tai ovat aivan loppumaisillaan. Painoin tulostimen "peruuta" nappia ja tulostus loppui. Nyt kun yritän tulostaa uudelleen sitä juttua kun olen vaihtanut uudet väri- ja mustepatruunat niin tulostustöissä on vielä jäljellä se vanha tulostus ja sen tilana on "poistetaan". Nyt tietenkin kun tulostustöissä on yksi työ edellä niin en voi tulostaa yhdään mitään. Yritän poistaa/peruuttaa sitä tulostustyötä ohjauspaneelin kautta, mutta tulostustyö ei poistu millään. Viitsisikö joku avulias neuvoa minua tässä ongelmassa. Tarvitsisi tulostaa tärkeitä asiakirjoja, mutta tulostus ei nyt vaan onnistu. Tulostimena toimii: Hewlett Packard PSC 2355 Käyttöjärjestelmänä: Windows XP Home edition Suuri kiitos heille, jotka vitsivät vastata!
Mulla on HP, mutta eri malli. Silti eiköhän lääkkeet ole kuitenkin samansuutaiset. Koita tätä: Sammuta tulostin, irrota tulostin tai USB kaapeli tulostimesta. Irrota siitä sen verkkomuuntajaan menevä virtajohto. Tietokoneesta laita päälle Keskeytä tulostus, sammuta, kiinnitä verkkokaapeli tulostimeen, kiinnitä virtajohto tulostimeen, käynnistä tulostin, käynnistä tietokone. Katso printterin asetuksista ovatko tulostettavat poistuneet. Jos eivät poista työt. Nyt niiden pitäisi poistua. Poista Keskeytä tulostus ja tulosta testisivu. Odottele rauhassa, se voi myös tulostaa kalibrointisivun hetken kuluttua.