ongelma projectx ja rec tiedostossa

Discussion in 'Keskustelua antenniverkon digibokseista' started by tes133, Sep 20, 2007.

1. tes133

tes133 Member

Trophy Points:
    11
    Olen siirtänyt topfiedistä onnistuneesti rec tiedostot kiintolevylle. ja tehnyt onnistuneita dvd levyjä. mutta nyt tuli vastaan ongelma. projectx ilmoittaa rec tiedoston steamtype kohdassa että es(mpeg video) eikä pysty tekemään tälle tiedostolle mitään ei tunnista edes kuvaa. Normaalisti ilmoitta ko kohdassa ts (generic pes container) tällä muodolla ei ongelmia. Rec tiedoston mikä on es (mpeg video) vlc soitin soittaa ihan ongelmitta. Olisiko jollain tiedossa mistä ongelma johtuu ja miten tiedoston saisi demuxsattua. rec tiedosto on nauhoitettu yleltä.

2. tes133

tes133 Member

Trophy Points:
    11
    Eikö kukan tiedä miten saisin ongelman poistettua. Nyt kun olen käynyt tallenteita digipoksilta läpi olen huomannut että samanlaisia tallenteita on useampia. miten saisin nämä dvd. auttakaa.

3. jalllu67

jalllu67 Member

Trophy Points:
    11
    Kokeileppa liikutella sitä liukusäädintä siinä mistä valitaan leikattavat kohdat elokuvasta, josko tunnistus elokuva... Itsellä oli kans yhden elokuvan kanssa ongelma, mutta rupes näkyyn, kun liukusäätimellä selas eteenpäin.

4. tes133

tes133 Member

Trophy Points:
    11
    Liukusäätimen liikuttaminen ei auta yhtään näyttää vain kuvan paikalla vasemmassa yläkulmassa epämääräistä sotkua. Projecx ei ymmärrä tiedostoa. Mutta vlc katseluohjelma ymmärtää.

5. ihiminen

ihiminen Guest

Koklaas palauttaa .rec Toppyyn, ja tehdä siitä uusi kopio. Voit myös koettaa leikata alusta palan pois, mutta se kantsii tallettaa eikä poistaa, jos vaikka olisi käyttöä uudelleenkasaamisesssa ProjectX:ssä

Onko Toppyn leikkaustoiminto tuttua sulle? Sillä saa tallenteista pätkittyä turhaa tavaraa nopeasti ja helposti pois, joskaan ei kovin tarkasti.

6. jorma32

jorma32 Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on taas aivan toisen tyyppinen ongelma: Haluan kääntää DVD:n .rec tiedostoksi siten että myös tekstityksen toimivan (ei haittaa vaikka olisi poltettuna kiinni kuvaankin).

Mulla on siis valmis DVD levyn sisältö, josta laitan pelkät .VOB tiedostot projectX:lle. ProjectX:llä teen .rec tiedoston joka toimii ihan ok, mutta siitä puuttuu tekstit. Onko kellään tietoa miten saisin nuo tekstitykset mukaan tohon .rec tiedostoon ?

Share This Page