Ongelma tiedostojen siirtämisessä Muistikortille

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Zorkkis, Jan 3, 2009.

1. Zorkkis

Zorkkis Member

Trophy Points:
    11
    Ongelma on siis se, että aina kun yritän siirtää muistikortilleni jotain tiedostoa ruutuun tulee teksti "Toiminto epäonnistui". Muistikortissani on 2Gb:tä tilaa ja olen käyttänyt siitä vasta 340 mt:tä, joten sinne pitäisi mahtua vielä, vaikka kuinka paljon tavaraa.
    Olen laittanut kuvien ja videoiden tallenuspaikaksi Muistikortin. Eli aina kun otan kuvan tai videoleikkeen se menee automaattisesti Muistikortille ja silloin ei ilmene mitään ongelmaa. Vain kun yritän siirtää tiedostoja käsin Galleriasta Muistikortille.
    Kännykkäni on Nokia 6151 ja muistikortti Micro Sd.
    Miten vian voisi korjata?

2. spektain

spektain Member

Trophy Points:
    16
    aja muistikortti kokonaan tyhjäksi, irrota puhelimesta muistikortti ja akku, puhaltele pölyt pois ja asennat takaisin paikoilleen?

miksi muuten haluat tiedostoja galleriasta muistikortille, jos kerran kaikki tiedostot menevät jo automaattisesti sinne?

3. Zorkkis

Zorkkis Member

Trophy Points:
    11
    Jos esim. joku lähettää omasta kännykästään Bluettoothilla jotai tiedostoa minun kännykkääni se menee automaattisesti Vastaanotettuihin Tiedostoihin ja puhelimen muisti alkaa jo olemaan täynä.

Olen itsekkkin ajatellut kyllä alustaa sen, mutta ajattelin, että "sinne menee sitten kaikki tiedostot". Nyt vasta älysin, että voin siirtää ne tietokoneelle.

Share This Page