Osaisko joku auttaa, kun latasin erään dvd-r-leffan ja jouduin sulkemaan koneen hieman hätäisesti (lue: napin painalluksella virta pois jatkojohdosta), leffaa latasin ABC:llä (jonka olin kuitenkin jo sulkenut). Nyt kun koetan jatkaa latausta, tulee ensin checking existing... joka lataa tohon asti mihin jäin (siis ennekuin laitoin koneen kiinni)ja sitten alkaa taas uudestaan nollasta prosentista. Tiedän että voisin ladata tuon uudestaan, muttakun 10 megaa jäi uupumaan , niin ei oikein viitsisi ladata uudestaan koko roskaa (4,35G) Joten onko tuossa enää mitään tehtävissä? olen ladannut torrentin uudestaan ja koneenkin sammuttanut välillä, ei ole kumpikaan auttanut... Toivottavasti ei rikkonu alueen sääntöjä...
Kokeileppa sellaista, että lataat uudelleen saman torrentin, ja avatessas sen abc:ssä, laitat tallennus paikan samaan missä se melkei valmis tiedosto on. Et rikkonut sääntöjä, leffojen latailu omaan käyttöön on sallittua, ainakin vielä.
"Kokeileppa sellaista, että lataat uudelleen saman torrentin, ja avatessas sen abc:ssä, laitat tallennus paikan samaan missä se melkei valmis tiedosto on." Mä tein tuon jo kun latasin Torrentin uudestaan, mutta koitan tuota sitten vielä toiseen kertaan...