Eli koneeni on anttilan HP-paviljonki 3200+ ja polttava dvd, 160Gt vakio kovalevy. Eli se perussetti! Ostin westernin 200gt kovalevyn ja asensin sen mielestäni oikein. Kone simahti ja hajotti virtalähteen. Nyt se kävi huollossa ja siellä vaihdettiin uusi (viissiin samanlainen ku vakio) virtalähte ja päivitettiin joku bios 3.110 tai jotain. Kehtaako enään kokeilla asentaa sitä kovalevyä? Miksi virtalähde hajosi? Auttoko tuo bios:in päivitys? Riittääkö tuon vakio virtalähteen tehot? Ku ei ossaaaa?! Vastaksia nyt viisaat
ilmeisesti tai siis on 250w. Ei kai se jos virta ei riitä niin voi hajottaa virtalähdettä. Se kyllä sen kerran teki niin en tiedä tekeekö vielä uudestaan?
Aika pieni on. Itsellä 4 kiintolevyä kyykytti nexus 350W powerin , mutta se ilmeni vaan sillä että pari ei käynnistynyt. Nexus 400W ja kaikki toimii hienosti. Mutta ei se hajonnut ,nykyään molemmat pelissä.
En uskalla sanoa juuta enkä jaata. Itse koittaisin (tyhmänä) ja ajattelisin että hajoa vaan haen uuden isomman tilalle. http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=0180913410560 4 ruuvia ja pari liitintä. Ps.aika tyhmä asenne mulla kun rupee riittään (siis jos se olis mulla toi tilanne)
Virtalähde on vain 4:llä ristipääruuvilla takaa kiinni ja emolle menee yksi pitkä riviliitin ja asemille omat 4 napaiset virtaliittimet. Käynnistysnapin ja kovo ledin johdot emoon. Todella yksinkertainen asennus. Ja mallia voi katsoa edellisestä jos jännittää. Ps:Kerro jos huolia.