Ongelma uuden wlan usb-sovittimen kanssa

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Iwlk, Jul 19, 2007.

  1. Iwlk

    Iwlk Member

    Joined:
    Jul 19, 2007
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Aika auttaa tyhmää mäessä. Eli: Langaton netti käytössä, pöytäkoneessa kiinni D-linkin dwl-g122 usb-sovitin. Modeemi (Telewellin EA510 v3) sijaitsee nurkan takana muutaman metrin päässä pöytäkoneesta. Usbi-sovittimeen olen hakenut d-linkin sivuilta uusimmat ajurit, kaikenlaisten säätöjen jälkeen ongelma esiintyy vieläkin.

    Ongelma: Netti tuntuu toimivan selatessa suhteellisen hyvin, mutta esim. eri nettipelejä pelatessa ongelman huomaa: Yhteys pätkäisee 3-5 sekunniksi n. 2 minuutin välein. Pelin yhteys ei kuitenkaan katkea vaan jatkuu lagipiikin jälkeen. Edellisen usb-sovittimen kanssa kyseistä ongelmaa ei tuntunut olevan, joten missä vika? (joku säätö mitä en huomaa?) Eri foorumeita selaillessa d-linkin vehkeet on haukuttu lyttyyn, mutta en suostu ainakaan vielä palauttamaan sovitintani liikkeeseen. Lisäksi Telewellin modeemini pitäisi tukea kyseistä sovitinta.

    Kaikki vastaukset otan kiitoksella vastaan ja arvostan jokaista pienintäkin vinkkiä.

    Edit: klips. ylimääräiset tyhmät kysymykset pois.
     
    Last edited: Jul 19, 2007
  2. TornadoFI

    TornadoFI Regular member

    Joined:
    Apr 15, 2006
    Messages:
    226
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    JepJep. Mulla on sama ongelma vaikka Singnaalin vahvuus näyttää: Erinomaista. Sitä ei varmaan saa mitenkään pois :( ellei ole USB-Väylänopeudesta kiinni..

    Mikä USB-Väylänopeus sinulla on?

    MINULLA ON SAMA KORTTI KONEESSANI eli D-Link DWL-G122
     

Share This Page