Eli on tullut kyseisenlainen ongelma kun yritän mennä www.op.fi tai pda.op.fi (tekstiversio) tulee Firefoxissa virheilmoitus Suojatun yhteyden muodostaminen ei onnistunut, koska osoitteen www.op.fi/pda.op.fi varmenne on virheellinen tai viallinen. Virhekoodi: -8182. Vika ei ole palomuurissa koska poistin palomuurin ja yritin sen jälkeen mennä. Firefoxikin on asenettu uudestaan. Käyttis on Windows XP home ja Firefoxin versio 1,5. Osaisiko joku sanoa missä on vika?
On kokeiltu IE:llä ja heittää tavallisen valkoisen virheruudun. Ja tuo ongelma on ollut jo 2 viikkoa. ja se ongelma on vain minulla eli muut pääsevät sinne sivulle. Kokeile vaikka itse!
Onko sulla joku reaaliaikainen ökkiäistorjunta esim: TrendMicro Antispyware tms. päällä/käytössä? Joskus ne blokkaa noi pankkien yhteydet,ainakin TrendMicro teki sen ennenkuin sääti kohdalleen.
en itse päässyt ongelmasta muuten eroon kun asensin xp uudelleen. ehkä on olemassa parempi vaihtoehto.
mulla aukeaa myös kaikilla selaimilla op:n sivut. tarkasta firefoxin asetukset: lisäasetukset ja välilehti -turvallisuus seuraavat: kaikki suojaus rastit on valittu ja sivuston vaatiessa varmennetta valitse automaattisesti.