ongelma verkon ajurin päivityksessä

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by 12562, Sep 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 12562

    12562 Member

    Joined:
    Nov 4, 2009
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Käytän Attansic Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T controller joka on nyt versiossa 2.3.7.4

    Käsittääkseni siitä on vielä uudempi versio (2.4.7.4) jonka latasin tältä sivulta: http://drivers.softpedia.com/get/NE...igabit-Ethernet-10-100-1000-driver-2474.shtml

    Kun asensin sen (manuaalisesti) en saanut mitään virheilmoituksia tai muuta mutta ajurin versio pysyi samana. Kokeilin asentaa sitä ensin "modify" asetuksella ja sen jälkeen "repair".

    Yritin myös asentaa saman version päivitystä attansicin virallisilta sivuilta, mutta silloin asennus ohjelma varoitti että päivitys ei läpäissyt jotain windows logo testiä.
    Kokeilin kuitenkin asentaa sen (tein tietysti ensin järjestelmän palautus pisteen) ja netinhän se tuntui rikkovan (yleensä se palautuu heti kun asennus on päättynyt, tuolla kerralla sain vain ilmoituksen että verkkokaapelia ei ole kytketty)
    Sain kuitenkin jotenkin palautettua toimivan version takaisin.

    Onko siis edes mahdollista päivittää tätä verkko ajuria versiota 2.3.7.4 suuremmaksi? Mitä minun nyt pitäisi tehdä?

    Järjestelmä tietoja:
    Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.100427-1636)
    System Model: P5K SE
    BIOS: BIOS Date: 07/19/07 11:46:27 Ver: 08.00.12
    Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz (2 CPUs)
    Memory: 2048MB RAM
    Page File: 1225MB used, 3714MB available


    Syy sille miksi ryhdyin päivittämään ajuria (arvostaisin neuvoja tähänkin ongelmaan)

    Eräs java pohjainen peli (minecraft) jossa on myös moninpeli katkaisee minulta verkkoyhteyden täydellisesti kun olen pelannut moninpeliä jonkin aikaa (alle tunnin luulisin). (virhe ilmoitus: "Internal exception: java.net.SocketException: Connection reset by peer: socket write error")

    Peli on vielä alpha asteella joten ei ole tavatonta että tällaisia ongelmia tapahtuu, eipäilenkin että suurin vika on ohjelmointi virheessä (pystyin pelaamaan moninpeliä ilman ongelmia kun se julkaistiin)
    Mutta, tämä ongelma joka minulla on nyt ei tule kaikille. Olen kuitenkin lukenut, että verkko ajurin päivitys voi korjata sen.

    Tämä yhteyden katoaminen tapahtuu vain minecraftissa.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page