ostin justiin logitechin x-530 kajarit. mulla on realtekin äänikortti jolla pitäisi saada toimimaan äänet 5.1 uusimmat ajurit on realtekin sivulta latailtu ja kytkennät on varmasti oikein. en kuitenkaan pysty vaihtamaan asetuksista 5.1 vaan siel on pelkkä "stereo".
niin ja lisäys vielä edelliseen. 2kajaria ja basso toimii mutta loput 3 eivät. ja kytkeminen melko varmasti oikein mutta setin mukana tuli tällänen pieni muunnin ja sitä en saanut mihinkään mahtumaan. niin ja mulla on 32bittinen vista.
Laitas nyt ne kaikki kolme johtoa oikeisiin kohtiin siellä koneessa ja katsele uusiksi. Edit: Se että läppäriin olet näitä laittamassa olisi ollut mainitsemisen arvoinen asia. Mahdollisesti ottavat liitännät vastaan tässä.
onko kaiuttimissa ns. ohjausyksikköä esim tälläinen minulla meinaan on g51 setti ja takakaiuttimet eikä centteri toimi, jos ei paina matrix näppäintä niin että tulee joko musiikki tai pelitila E: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/672282 tuolla muillakin samaa ongelmaa
kyllä ja mä oikeestaan luulen et ongelmana on se että en voi laittaa windowsista asetuksia 5.1 vaan siellä on pelkkä stereo ja joo, äänikortin ajurit on asennettuna