Ongelma!

Discussion in 'PSP' started by Figma, Jan 19, 2009.

1. Figma

Figma Regular member

Trophy Points:
    26
    Elikkäs olen harkinnut ostaa uuden 3000 slim & lite psp:n mut kun olen lukenut nyt noita juttu ympäriinsä, niin onnistuuko siihe / tarviiko laittaa vanhempi firmware jotta saisin netistä ladattuja pelejä toimimaan ja kumpi kortti siihen on järkevämpää nyt sitten hommata 4 vai 8gb vai onko sillä todellisuudessa mitään väliä (muuta kuin tietenkin koko). vai ostanko ennemmin vanhan psp:n?

2. DAMN3D

DAMN3D Member

Trophy Points:
    11
    PSP vaatii CFW (custom firmware) jotta ladatut pelit, mutta sen asennusta ei kannata yrittää, jos ei psp firmware-asennuksista ole kokemusta, koska kun asennat onnistuneesti/epäonnistuneesti takuu raukeaa joka tapauksessa CFW:tä asentaessa, kannattaa asennuttaa jollakin, vaikka kaverilla tai jollain huuto.netissä myytävällä modauspalvelulla(jos uskallat lähettää psp:si jonkun muun käsiin), jos et itse uskalla aennuttaa.
    Itse olen ollu tyytyväinen Vanhempaan PSP versioon, että ei ole minua haitannut vaikka hiukkasen isompi on. (mutta halvempi)
    Muistikortiksi on hyvä olla mahdollisimman iso kortti, jos paljon pelejä meinaat siihen laittaa, koska yksi peli voi viedä n.100 mt-2000mt, useimmiten siinä 500mt paikkeilla.

3. seppoz678

seppoz678 Member

Trophy Points:
    16
    Jos haluat modata pöspisi niin osta mieluummin tuo vanha slim tai sitten fat, koska tuo 3000 ei ole vielä kunnolla modattavissa, vaikka siitä Datelin Blue Lite TOOL-akusta onki ollu juttuu, mutta mitä nyt olen kuullut/lukenut niin ei siihen kolmetonniseen vielä saa customii...

4. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä kolmetonniseen saa customin (5.02GEN), mutta Datel haastettiin oikeuteen tool akkujen tekijänoikeuksien asioista. En tiedä onko se enää myynissä.

5. EET

EET Regular member

Trophy Points:
    26
    Tällä hetkellä brikkaantuminen ei merkitse mitään! Luultavasti kun laitat CFW:n, oli se sitten Slim tai Fat, joudut käyttämään Pandoraa. Joten jos PSP sattuu brikkaantumaan, TOOL akkua vaan kehiin! Ja muista, Google on ystäväsi. ;)

6. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26

Aivan täyttä ROSKAA!

Ensinnäkin CFW asentaminen on NIIN helppoa että ihan naurattaa, riikkoontumisen vaara on about 0,01 % ja sekin "rikkoutuminen" on todella helposti korjattavissa. Eli jos PSPsi brickkaa kun yrität asentaa CFW niin sen voi kuitenkin korjata sillä samalla Pandora's Batterylla jolla sitä CFW jokatapauksessa olet asentamassa..

Suurimmalla osalla ei ole ollut mitään kokemusta PSPn CFW asennuksesta kun he ensimmäisen kerran ovat PSPtään Downgradenneet ja hyvin se on mennyt kaikilla joten tuo PSPn "rikkoontumisen" vaara on olematon. Rohkeesti vaan sitä Customia asenteleen, ei se vaikeeta oo, saattaa vaan kuulostaa siltä =)

7. seppoz678

seppoz678 Member

Trophy Points:
    16
    Qimmo on aivan oikeassa. Ainoo missä voi tulla ongelmia on se magic memory sticking teko, itselläni se ei heti tahtonut onnistua. Mutta muuten customin laitto on kyllä ihan lastenleikkiä.

Ja nuo modauspalvelut ovat kyllä todellakin turha juttu tän CFW:en asennuksessa, jokainen pystyy siihen itsekkin jos vain lukee ohjeet kunnolla.

8. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei se magic memorystickin tekeminenkään ole vaikeaa jos vain viitsisi vähän niitä ohjeita lueskella. Pandoran kanssa taas tulee ongelmia jos omistaa Window vistan omalla koneellaan :D:D

9. seppoz678

seppoz678 Member

Trophy Points:
    16
    Ylläri pylläri, minulla on vista, siitä ne ongelmat just aiheutukin kun piti löytää vistalle käyvä ohjelma ja ne kaikki ei ees toiminu :D :D

Share This Page