Elikkäs minulla on ollut ongelmia koneeni kanssa. Kone kaatuu yks kaks ja kun katon tapahtumienvalonnasta et mistä johtuu niin kriittinen Kernel-Power tapahtumatunnus 41 tehtäväluokka 63. Olen kokeillut kaikkea korjatakseni vikaa, elikkäs mitä nyt google on sanonnut, mutta en ole tähän päivään saakka saannut korjattua. Vika on ollut alusta alkaen oikeastaa. Kone on itsekasattu ja osissa ei pitäisi olla mitää ongelmaa. Toisinaan tulee Bluescreen tai pikseli kasa näyttöön, mutta nyt tää on tehnyt et sammuttaa koko näytön ja pysyy 10sec pääl kunnes kaatuu kokonaan. Jotkut myös väittännyt et ongelma voisi olla windowsisssa mut olen aika monesti ajannut uusiksi senkii ja eri kovalevyille. Tässä on sit koneen osat: Emolevy: ASrock Fatal1ty Z77 ATX NäytönOhjain: Sapphire HD 7950 Dual-X Virtalähde: OCZ Fatal1ty 1000W Modular Power Supply Processor: Intel Core i7 2700k 3.5ghz Muistit: G-Skill 2x4gb Kotelo: AeroCool XPredator White ATX Kovalevyt1 Intel 60GB 520 Series SSD Kovalevy2: Western Digital Caviar Green Processor Jäähytin: Noctua NH-D14
Elikkäs asentannut uusiksi ajurit ja vika ei korjaantunnut. Hiukan sellainen kutina olisi et näytönohjaimessa olisi vika, ku jännästi kaataa heti kun laitan jonkun pelin päälle. Näyttiksen kanssa se sammuttaa näytön ja lukee "No signal". Ja nyt kun olen ilman näyttistä kokeillut nii pelit ei kaadu.