ny mun ongelma on että oon saanut oma hubin valmiiksi. Ainoo pulma ettei sinne tuu väkee. KU MISSÄÄN EI SAA MAINOSTAA! nii voitteko kertoo miten ja missä vois mainostaa sitä hubii?
hubisi löytyy ajan myötä eri hubilistoilta kunhan pingerit kerkee siellä käydä.. mikä hubi softa käytössä? onko asetuksissa registeröinti osoitteet? jos on hubi ilmoittelee itsestään hubilistaan.. kerro hubistasi vaikka alkuun kavereillesi.
kyllä mul on ollut siel jo porukkaa, oli siel yhten iltana likeelle 100 porukkaa, mutta sitten no-ip nollas mun dns, mutta ny se taas toimii ok, koska muitten hubien porukat pääsee sinne, käytän yHubii, ainoo huono puoli missään ei saa mainostaa!
Kyllä se ajanmittaan alkaa kerään porukkaa jos jaksat pitää siitä hubista huolta ja tutustua siellä käyvään porukkaan.
joo, kiitos, mutta ongelma on se että viimeks ku siel oli porukkaa, se oli niin v:n hiljanen, se ei viikon sisällä vastannu mitään, sitten se lähti pois siit hubist ku oli ladannu multa need for speed underground 2 aja ihan kurkona!