Nii, pitäis saada ApecDC++ portit auki mutta en pääse säätämän nettipurkin asetuksia. Meillä on kaksi netti boxii, toinen on D-link DES-1005D (reititin) ja toinen on 3-Com joku en muista mikä. Ja reititimessähän ei mitään portteja ole mutta en pääse nyt tohon 3-com purkkiin käsiksi ton D-lin purkin kautta luultaasti. Portfoward.com, p2p wiki yms sivuja on tullu lueskeltua, mutta eipä apuja ollut. Mitä siis pitäneen kirjottaa osoite riville? vai pitääkö portit käydä avaamassa koneelta joka on 3-com purkissa kiinni? Meilä nyt menee nää netit oudosti kun on ylä ja alakerrassa tarve netille/netti boxille. Onko edes mahdollista päästä D-Link purkin kautta käsiksi tohon 3-Com purkkiin? E: Noniin, kävin vähä tutkailee tuol mite nui piuhat menee.. Eli siis.. Tuleva piuha joka tulee niin menee suoraan D-Link kytkimeen. D-link sitten jakaa "hyppykaapeleilla" kaikkiin huoneisiin ja alas (3com reitittimeen) netin. Joten enhän minä ole edes tuon 3com reittiminen takana? Apexdc++ oma portti tarkastaja sanoo näin: Testing on address XX.XXX.X.XX No ports provided! tarkoittaa siis mitäh?
Hei taas! Oon tässä nyt itteksee säätänyt tätä jo 3pv. Oon sen verta edistynyt että pääse jo reitittimen (3-com) asetuksiin. Nyt siellä porttia avatessa tulee ongelma. täytän tiedot näin. Server IP Address: 192.168.1.XXX Local Service: Custom Custom Service Name: Apecdc++ Specify Custom Service Ports: 1412 Noi pitäs olla oikein mut silti port checker sanoo että ei ole auki. Ja laitoin netin menee niin että ensin menee 3-Com reitittimeen ja sitten tulee piuhalla ylös D-link ja siitä jakaa yläkerrassa käyttäjille. näin sain itselleni tuon 3-com ip osotteen ja pääsin sen palomuuri asetuksiin
jotkin ohjelmistopalomuurit saattavat aiheuttaa porttitesteissä virheellisen tuloksen, joten kannattaa aina testata myös lataamalla