ongelmana America's Army

Discussion in 'PC:n pelit' started by bilebandi, Jan 10, 2006.

1. bilebandi

bilebandi Guest

Oisko jollain jotain vinkkiä millä ei tarviis enään uudestaan vetää harjotuksia läpi kun vedin ne läpi ja kone sekos toissapäivänä silleen et jouduin asentaa xp:n ja kaikki uudestaan.... mä ehin ottaa talteen siitä sen save koodin mut miten saisin sen toimimaan?

2. kaiasp

kaiasp Regular member

Trophy Points:
    26
    Eipä taida onnistua muuten kuin että,kaikki vedettävä uudestaan läpi.Niihin kirjallisiin kyllä löytyy netistä vinkit.Mutta,eihän tosimies apuja tarvi.:)

3. Nortti

Nortti Regular member

Trophy Points:
    26

Kun joskus muutama vuosi sitten pelasin kyseisen pelin harjoitustehtäviä, täytyi silloin tehdä pelaajaprofiili ja rekisteröityä.
    Sitten meni varmaankin vuosi ja PC myös vaihtui ja asensin pelin uuteen koneeseen ja kokeilin sitä ja sieltä peliserveriltä löytyi automaattisesti kaikki entiset pelitietoni, joten pääsin jatkamaan harjoitustehtäviä eteenpäin.

4. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Olen pelannut AA:ta jo pari vuotta enkä silti tiedä mistä puhut.. :p
    Ehkäpä tohon harjoitus osuuteen on lisätty jokin koodi, mutta kai sinulla on netissä rekisteröity pelaaja tunnus? Jos on niin syötät vaan se sinne profiiliin niin ainakin osa sun harjoituksista pitäis olla läpäisty kun tietosi haetaan palvelimelta.

5. Huliopsis

Huliopsis Guest

Jos niihin testeihin löytyy kerran vinkit niin pistäppä mulle linkki sille saitille mistä ne voipi poimia koskapa poden ihan samanlaista onkkelmaa..??? Oon toki koettanut GOOGLATA mut tuloksetta.....?

6. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
  7. thyttine

thyttine Member

Trophy Points:
    11
    Pääseepäs, ainakin special forces-testin kirjallisiin löytyy tsiitit netistä, tosin paljon miehekkäämpää on kuunnella se puoli tuntia kuivaa selitystä ja tehdä koe itse.

Share This Page