Ongelmana outo virheilmoitus CCE:ssä.

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by T.A, Dec 22, 2002.

1. T.A

T.A Guest

Yrittäessäni tehdä SVCD:tä DVD2SVCD ohjelmalla (asetuksina multipass VBR,number of passes4) kaikki menee hyvin kunnes CCE analysoinyivaiheen jälkeen alkaessaan työstää mpeg2:sta ilmoittaa aina seuraavanlaisen herjan:

"Cce encoding failed:error:File check-sum is different from that of previous pass.Source video data or time code may be different."

Kaikkein mystisintä on se, että herja tulee myös täysin samoissa avi fileissä mitä olen aikaisemmin saanut ajettua täydellisesti läpi.Kaikkien asetuksien pitäisi olla kunnossa. Mikäköhän tossa hommassa nyt tökkii? Kovalevyssä jotain "outoa" häiriötä?

Kaikki apu tervetullutta. :)

2. ajs

ajs Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen törmännyt samaan muutaman kerran, mutta TMPGEnc:lla pitäis onnistua. Laatu on kutakuinkin samaa, mutta kestää vain kauemmin. Syytä en tuohon virheilmoitukseen ole itsekkään vielä saanut selville.

3. d33

d33 Guest

Mulla tulee joskus toi errori myös, mut ku painaa vaan 'ok' vai mikä nappula siinä on niin se jatkaa hommaa normaalisti

4. T.A

T.A Guest

Joo..täytynee vissiin siirtyä pakkaamaan mpeg2:sta TMPGencillä ja samalla ehdottaa CCE:lle vuoden epävakaimman ohjelman titteliä. :)

5. ajs

ajs Regular member

Trophy Points:
    26
    No, kyseessähän on avin kääntäminen, ja niitähän on vaikka minkälaisia; reso, ääni, codec jne.. Hyvää jälkeähän CCE tekee ja nopeasti, mutta TMPGEnc:ssä on kyllä omat hyvät puolensa, eli sille kelpaa sisään melkeinpä mikä vain.

6. Adder_78

Adder_78 Guest

ylikellotetulla koneella noita kaatumisia tulee paljon...

CCE tarvitsee vakaan koneen...

Zzzzzzzzz

7. JwN

JwN Guest

Asenna CCE:n CRC patch.
    En nyt muista mistä se löytyy. (google)?

8. JwN

JwN Guest

Share This Page