Ongelmat

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by werty235, Jul 7, 2010.

1. werty235

werty235 Guest

Kuka osai neuvoa mua miten saisi toisen kovalevyn windowksen esii , ja siin on tuore xp 7 asenettuna ja toimii ihan hyvin , mut kun on tila puute ja asesin toisen kovalevyn koneseen ja nyt se ilmoitelee virhe ilmoitusta koko ajan mikä mätää kertokaa , molemat kovalevyt on 20gb

Last edited by a moderator: Jul 7, 2010
  2. finlandery

finlandery Regular member

Trophy Points:
    26
    kaiketi biossista käsin jos ei muuten, mutta mikä on xp 7 käyttis, oon kuullu että on xp ja 7 mutta en oo ikinä kuullu xp 7 käyttiksestä ja mistä sä noin pienii kovoja oot löytäny kun 2 gigaa on ihan törkee vähä nykyää

3. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Ostaisit uuden kovon. Backuppaa jollekki levylle sun tiedostot, osta vaikka 320Giganen kovo (pieni, mutta jumalaton verrattuna 20GB) ja kopioi ne uudelle kovolle. Heitä vanhat kovot roskiin. Nyt on tilaa, ei tuu erroreita ja olet iloinen. Et menettänyt kuin 30 euroa rahaa. Mutta BIOSista sen ainakin saa keploteltua toimimaan, noi sun ilmeisesti milleniumin aikaset kovalevytkin, siis.

4. werty235

werty235 Guest

on ne , mut nyt käyttän xp molemissa

mulla on tos 80gigatavua ja se ei toimi niin kun pitäis

kauppastak un ostin niin kokeltiin siellä että se toimii ja hyvin toimikin , ja nyt ei sit mun itse tekemä kone ei tunnista olenkaa sittä ja toinen koneesa se ei toimi niin
    kun pitäis , kertokaa joku vinkki mulla on kaikki vinkit loppu jo ja mahdoliseti hyviä vinkkejä miten sasi ton hyvä kovalevyn toimimaan

Share This Page