Otin ajurit MBNetin ajuriapajasta ja ne toimii muuten hyvin, mutta pelatessa ( peli kuin peli ), ruutu jumittaa, menee punaiseksi eikä hiiri liiku kuin vaakatasossa. Vain buuttaus päästää pois tästä tilasta. Olen koittanut Ati:n sivuilta uusimpia ajureita, mutta silloin ruutu menee mustaksi jopa silloin kun käytän selainta, peleistä puhumattakaan. Sama ongelma on kun olen koittanut Omegan ajureita. Olen ladannut Service Pack 2 ja Framework 1. Mikä neuvoksi? Onkohan kortissa vikaa?
Asentelitko ajurit vanhojen päälle vai puhtaalle alustalle ? Jos päälle,niin poista näyttiksen ajurit ja asenna ne uudestaan.Piirisarjan ajurit päivitetty ? Käykö kortti kuumana ?
puhtaalle alustalle asensin. Kortin ei pitäisi käydä kuumana. Voitko laittaa rautalankaversion piirisarjan ajureiden päivittämisestä.
Monet Radeon-ongelmat korjaantuu seuraavilla operaatioilla: 1. Pudota AGP-nopeus 4x (jos 8x). 2. Laita Fast Write pois päältä. 3. Nosta AGP:n jännitettä 1,5 V -> 1,6 V.
Emolevy on Abit AV8-3rdEye glan fwire sata raid audio -socket 939 Koitan noita Operan neuvoja myös kun koneen ääreen pääsen.¨ Kiitos.
http://www.viaarena.com/downloads/drivers/4in1/VIA_Hyperion 4in1_v455vp1.zip tuossa uusimmat piirisarjan ajurit.