eli toi 48 000 hz ei ota toimiakseen eli ei pysy synkas tai sit tilttaa kokonaan. eli onks jotai jolla voi suoraa lennosta muuttaa ton 41 000kz. vai tätyyks virtual dubil kääntää wawiks. sit irrottaa se wawi ja koodaa se mp3 44100hz ja sitte yhdistää se taas virtualdubilla? ois iha hyvä jos osaisitte neuvoo?
Voit kääntää tuon äänen uusiksi virtualDubilla suoraan. Jotenkin seuraavasti: 1. Videolle - direct stream copy. 2. Audiolle - Full prossessing mode - Conversion kohdasta 44100 ja ruksi high quality - Compression, MPEG layer-3 ja sopivaksi katsomasi laatu esimerkiksi 128KBits 44100 stereo. Käytännössä siis koodaat äänen uusiksi. Talleta se tulos toiselle nimella ja tarkista että ääni on synkassa myös leffan lopussa.
Jos teet DivX:ää itse DVD:ltä kannattaa äänet vain "irroittaa" DVD2AVI:lla ja kääntö suorittaa BeSweet:illä ja muxata ne mukaan VirtualDubilla "direct stream copy". Homma onnistuu myös helposti Gordian Gnotilla. Laatu ei näin kärsi liikaa ja BeSweet on lisäksi nopea.
okei osaan nytte kääntää sen 44 100 hz. mutta kysyisin että onko tää yleistä ettei ne 48 000 hz toimi kun sillä taajudella noi leffat näyttää paljon olevan mitä oon lataillu? meinaan että ois kiva alkaa kattoo suoraan ilman mitää koodauksia. oon lataillu lähes kaikki koodekit tuolt tän mestan lataussivulta ku g spotil oon kattonu mitä tarviin. eli pitäskö mun osata valita joku oikee äänisuodatin käytettäväks, vai mitä?
Onko muuten jotain keinoa, jolla DVD2AVI irrottais audion, ilman että se alkaa prosessoimaan tai luomaan projektia videosta. Säästyis aikaa jos se käsittelis vain äänen.